Prije dvije godine, Harry Styles je pokrenuo beauty brend „Pleasing“ debitirajući sa setom lakova za nokte, serumom i olovkom za usne i oči. Misija brenda bila je proizvodima pobuditi osjetila vjernih Stylesovih fanova. A sada, nadovezujući se na svoj uspjeh u nišnim kategorijama, „Pleasing“ je najavio svoje putovanje u svijet mirisa lansirajući tri parfema.
Parfemi inspirirani toplim trenutcima
Harry Styles je za ovu kolekciju odabrao francuskog parfimera Jérômea Epinettea da osmisli mirise. Poznat po svom jedinstvenom i kreativnom pristupu kreiranju mirisa, Epinette je titan industrije, a jedna od njegovih najznačajnijih kreacija je Byredova “Gypsy Water”.
„Pleasing“ je tako lansirao tri parfema za koje kreativna direktorica brenda Molly Hawkins kaže da „imaju veliku dubinu i emocionalnu rezonanciju“. Cilj je i bio ovim mirisima pobuditi osjećaj topline, a svaki je ukorijenjen u određenoj emociji.
Prvi parfem „Closeness“ podsjeća na večer nakon dugog toplog dana i „kožu pritisnutu uz kožu“. To je postignuto mirisnim notama australskog ružičastog papra, kardamomom, mirisom čistih plahti, maslacem irisa, sjemenkama bundeve i bambusom, a zaokruženo je slanim mošusom, indijskim papirusom i drvom kašmira.
Parfem „Bright, Hot“ evocira na sunčanje na vrelom suncu. On dolazi kao miris drvenastog jantara, s gornjim notama šljive i duhana uz note cedrovine, mahune tonke, vanilije i oštrog jantara.
Naposljetku, parfem „Rivulets“ opisan je kao „divan susret sa strancem… lebdeći poput sitnih točkica uhvaćenih kako plešu na kosom svjetlu.” On nudi svjež i cvjetni miris jantara, s notama limuna, crnog papra i bijelog lana, zaokružen ambroksanom i mošusom.
Parfemi se prodaju za 140,40 dolara i možete ih naručiti na Pleasing web stranici.