Otkrivanje sebe: putovanje kroz dubine autentičnosti i samospoznaje

Kroz svaki gutljaj, Jana podsjeća na važnost slušanja svog unutarnjeg glasa i pronalaženja putovanja koje nas ispunjava
06.05.2017.
IMAGE SOURCE: PR
RECOMMENDED

U srcu svake izvanredne kampanje leži priča koja povezuje ljude, inspirira ih i potiče na promišljanje. Nova kampanja Jane vodeća je u tom smislu, ističući važnost autentičnosti i povratka sebi. Naime, Jana je uvijek pridavala veliki značaj moći poruke, a možemo reći kako je ova poruka zaista snažna. U današnjem ubrzanom svijetu, gdje je pojam “autentično” izgubio na vrijednosti, gdje je lažni prikaz sebe postao poželjan i prihvatljiv, Jana se kroz kampanju vraća stvarnom značenju autentičnosti i pronalasku sebe. Na ovaj način služe se snagom brenda kako bi poslali važne poruke i uključili se u stvarne probleme svojih potrošača.

Osobe koje su sudjelovale u kreiranju ove kampanje su one koje svojim djelovanjem odražavaju poruke kampanje. Kroz pogled redateljice i glazbenice Katarine i fotografa i DJ-a Sanjina, dublje zaranjamo u pozadinu ove kampanje koja nosi poruku “Osjeti svoje ja“. Za ovu kampanju Jana bira dvoje autentičnih ljudi, a riječ je o Katarini Rešek Kešerović, poznatijoj po imenu Kukla i Sanjinu Kaštelanu. Zašto baš njih dvoje i što točno znači biti autentičan, donosimo u nastavku.

Jana

Jana

Što znači biti autentičan?

Biti autentičan znači živjeti u skladu sa svojim istinskim vrijednostima, uvjerenjima i osobnošću, bez pretvaranja ili prilagođavanja kako bi se zadovoljile vanjske ili društvene norme. To uključuje sposobnost da budete iskreni prema sebi i drugima, te da se ponašate na način koji odražava vašu unutarnju istinu. Autentičnost je proces samospoznaje i prihvaćanja vlastite jedinstvenosti. To znači prepoznavanje svojih snaga, slabosti, strasti i interesa te življenje u skladu s njima, čak i kad to može biti izazovno ili suprotno mainstreamu.

Biti autentičan također znači preuzimanje odgovornosti za vlastiti život i djela, te izražavanje svojih mišljenja i osjećaja na iskren način, bez straha od osude ili neprihvaćanja. To nije samo odbijanje lažnog predstavljanja, već i aktivno traženje dubljeg razumijevanja sebe i svijeta oko sebe. U tom smislu se žena, zavidne glazbene karijere i redateljica, Katarina Rešek Kešerović našla u srcu ove kampanje. Naime, riječ je o glazbenici koja stoji iza najpoznatijih Senidinih spotova, a njezin film “Sestre” je obišao svijet i prikazan je na nekim od najznačajnijih filmskih festivala.

kampanja

Ona je utjelovljenje hrabre žene koja stoji iza svojih odluka, rada, koja se bori za svoje ideje i ostvaruje svoje snove. S druge strane, Sanjin Kaštelan je DJ i vrhunski fotograf, čiji fotografski rad je poprilično zanimljiv. Poznat je po tome što fotografira bez uljepšavanja i dorada, odnosno kreira fotografije onako kako on to vidi. Donosi veliko osvježenje u fotografsku zajednicu i ako do sada niste pratili njegov rad, vjerujemo kako ćete se oduševiti. On će vas upoznati s novim kulturama, narodima i različitostima u svim dijelovima svijeta. Njegov rad obogaćuje i istovremeno inspirira.

autentičan

Biti autentičan za brend Janu znači biti svoj, neustrašiv i slijediti svoj put, a Katarina i Sanjin se savršeno uklapaju u tu priču. Ona kampanja nas potiče da odbacimo tuđe projekcije, etikete i kalupe te da stvaramo vlastiti put. Jana nam ovom kampanjom daje do znanja kako autentičnost nije samo krajnji cilj, već kontinuirani proces samospoznaje i prihvaćanja.

alternativan

Zapravo nas potiče da se vratimo svojim vrijednostima, da ostanemo vjerni sebi i da u tome pronađemo svoj put. U svijetu koji često nameće svoje standarde i očekivanja, autentičnost postaje ključna osobina koja nas oslobađa i čini nas cjelovitima. U kampanji Jana, autentičnost nije samo apstraktan koncept; ona je utkana u samu srž proizvoda. Voda Jana, sa 7000 godina netaknute čistoće, pronalazi svoj prirodan put na 800 metara dubine. Ona je izvorno čista, neokaljana utjecajem okoline, a istovremeno slavi i podržava ljude da budu otvoreni, iskreni i vjerni sebi.

osjeti

Nova etiketa Jane prožeta je ovom pričom, naglašavajući važnost autentičnosti i povratka izvornom sebi. Kroz svaki gutljaj, Jana podsjeća na važnost slušanja svog unutarnjeg glasa i pronalaženja putovanja koje nas ispunjava.

Jana postaje primjer autentičnosti – inspirira povratak vlastitim korijenima, ohrabruje odbacivanje tuđih očekivanja i stereotipa te se vraća svojoj izvornoj etiketi. U isto vrijeme, istražuje nove tehnologije, koristeći AI za redizajn originalne etikete iz 2002. godine, koja je prikazivala djelo hrvatskog umjetnika Ivana Rabuzina. Inspiracija za ovo proizlazi ne samo iz očigledne povezanosti s prirodom, već i iz Rabuzinovog jasnog identiteta i prepoznatljivog “ja”, koje je on unio u svaku svoju sliku. U novom izdanju originalne etikete, ta se interpretacija nadogradila uz pomoć AI tehnologije, prenoseći je u budućnost i približavajući je novoj generaciji na novim medijima.

svoje ja

Janina kampanja je inspirativna priča o putovanju prema autentičnosti. Njihova poruka donosi svježinu i dubinu, podsjećajući nas da je istinska ljepota pronaći vlastiti put i živjeti u skladu sa svojim istinskim ja. Upravo kao što čini i voda Jana – čista, izvorna i neodoljivo autentična.

SAZNAJ VIŠE: