Obožavamo što Bethenny Frankel u 50tima raste kao zvijezda TikToka

Nakon deinfluencing trenda činilo se da se beauty zajednica na TikToku hladi od beauty kreatora. Onda je došla Bethenny Frankel i rekla nam što nam zaista treba u rutini. Povjerovali smo joj…i bila je upravu.
04.03.2023.
IMAGE SOURCE: Pinterest
RECOMMENDED

TikTok je voljen, jer zaista svima pruža šansu da postanu kreatori. Bez obzira na dob, spol i izgled. Prava demokratizacija utjecaja. To je pogotovo zanimljivo za beauty zajednicu koja je nedavno doživjela pravu malu revoluciju znanu kao deinfluencing. Mnogi su, kao i ja, spekulirali što će taj pokret označavati za beauty tok i razvoj beauty sfere kreatora. No da sam 100 dana morala pogađati tko će doživjeti rast kao zvijezda beauty recenzija nakon deinfluencing trenda, ne bih se sjetila Bethenny Frankel.

Bethenny Frankel kao zvijezda TikTok recenzija

Bethenny Frankel se sjećam kao zvijezde serijala The Real Housewives of New York City. Dijelom zbog nekih svojih kontroverznih izjava, Skinnygirl brenda, a dijelom kao persone koja je uvijek veoma iskreno dijelila svoja mišljenja i stavove u reality showu. Sada u 52 godini života, Bethenny Frankel postaje zvijezda Beauty TikToka. 

Njezine brze recenzije proizvoda za njegu kože, kose i šminke posebne su iz dva razloga. Prvi je vezan uz njezin kontinuirani autentični karakter. Kako oduvijek bila brutalno iskrena u svom svojem dosadašnjem javnom nastupanju, tako je nastavila i na TikToku. Nakon cijelog deinfluencing pokreta, njezin stil recenzija došao je kao dašak svježeg zraka. U nijednoj recenziji nema pretjerano kompliciranih analiza. Sve je odmah rečeno, valja ili ne valja te kratko objašnjenje zašto. Najdraži mi je njen serijal Glam or Sham gdje se redovito osvrne na popularne proizvode, kako jeftine tako i one iznimno luksuzne. Ako se i vama čini da najednom pintneuobičajeno puno kreatora recenzira Chanelov kremasti bronzer LES BEIGES Healthy glow, Bethany je odgovor na pitanje zašto.

Nakon što je rekla da joj nikad niti jedan bronzer nije bio dobar kao taj, beauty tok je njezinu recenziju shvatio kao ‘add to cart’ naredbu. Mnogi su potom potvrdili njezino oduševljenje s izgledom bronzera i lakoćom nanošenja istog. No to ne može biti ključ njenog uspjeha, zar ne? Mnogo je beauty kreatora zaista iskreno u svojim recenzijama, odmah skaču na poantu, ali nisu doživjeli rast kao Bethenny Frankel. Tu dolazimo na drugi razlog koji joj je pomogao u rastu. To su njezine godine. Kad mi žena od 50 godina kaže da nešto valja i to koristi već 30 godina, vjerojatno ću odmah ići i sama isprobati navedeni proizvod. Pogotovo kad je riječ o tipu proizvoda koje redovito koristim u rutini šminkanja ili njege kože. Malo koji kreator se može pohvaliti takvim stažom konzistentnosti. 

U beauty industriji, ma zapravo u javnom prostoru uopće, žene se nakon 35 često ignorira kao pojavu. Zato me oduševljava činjenica da su mnogi mladi kreatori i ne kreatori pohrlili na recenzije Bethenny Frankel.  Na TikToku popularno je raditi sticheve s proizvodom koje veliki kreator preporuči i potom ga “normalna” osoba recenzira. Za sad nisam naišla na nijednu negativnu recenziju proizvoda koje je Bethenny preporučila. Vjerojatno nisam jedina koja je ovo zamijetila. Činjenica da Bethenny Frankel sama kupuje sve proizvode, doprinosi lakoći s kojom zadobiva povjerenje. Ipak smatram da je upravo njena dob (pa time i iskustvo), najvredniji faktor popularnosti. Uostalom nemorate vjerovati meni. Probajte pogledati samo jedan Bethenny Frankel TikTok video. Čut ćemo se za dva sata, jer nećete moć prestati listati njezine recenzije. 

SAZNAJ VIŠE: