Brend MATES je predstavio novu kolekciju i želimo svaki komad

MATES, regionalno prepoznati dizajnerski brend, održao je jučer samostalnu reviju povodom predstavljanja kolekcije “Sanja”, za ljeto 2024. godine
09.04.2024.
IMAGE SOURCE: Press
RECOMMENDED

Dizajneri i kreativni direktori Saša Stević i Marko Ilijev još jednom su pomjerili granice uobičajenog, te kolekciju prikazali na dnevnoj reviji održanoj u Muzeju Jugoslavije u Beogradu. Kolekcija “Sanja” i samostalna revija brenda oslikali su i ulazak u godinu kada MATES slavi desetogodišnjicu postojanja.

Održani događaj predstavio je jedinstveno iskustvo za sve prisutne, u scenografiji koja lako vraća sjećanja i u kontrastu prikazuje monumentalni brutalistički prostor i eklektičnu, lepršavu kolekciju.

Inspiracija iza nove MATES kolekcije

“Još jednom smo poželjeli da posjetioce – prijatelje i suradnike brenda, kolege, stručnjake, influencere, smjestimo u centar intimne interpretacije i naših sjećanja. Kolekcija je predstavljena osmog travnja, kada je pomračenje mjeseca simboliziralo nostalgiju, spoj prošlosti i sadašnjosti i to se, možda sasvim slučajno, pogodilo s trenutkom kada prikazujemo komade kroz koje, ponovo, ne prateći strogo trendove, nastojimo da nekadašnje aktualne krojeve našom estetikom pretvorimo u komade koji postaju miljenici današnjice”, objašnjava Marko Ilijev, suosnivač, dizajner i kreativni direktor brenda MATES.

Prikazana kolekcija još jednom je ispričala priču iz života njenih stvaralaca i ovog puta inspirirana je slobodnom, nezavisnom, neustrašivom, hrabrom ženom, Sanjom.

“Sanja je neuhvatljiva, odvažna, smjela, ne poznaje granice i riječ nemoguće, uživa, voli ples voli modu, voli život. Sanja je moja mama. Svi smo mi po malo Sanja. Zato, za sve nas, i ova kolekcija spaja romantiku, nježnost i jedan eklektični bunt koji svemu daje suštinu i smisao”, govori Saša Stević, suosnivač, dizajner i kreativni direktor brenda MATES.

Kao polazna točka za, naizgled ženstveniju kolekciju od prethodnih, pa ipak podjednako razigranu sa ženstvenošću i muškošću, ukazali su se video zapisi s čuvene kamere “osmica”, iz obiteljske arhive jednog od kreativnih direktora brenda. Oslikavajući neopterećenost i ljepotu življenja kroz kadrove s jugoslavenskog i europskog primorja, ovi snimci na svojstven način romantizmu taj period prošlosti, baš kao što kolekcija “Sanja” čini s današnjim s vremenom.

Sami krojevi nastali su dugogodišnjim zavirivanjem u Sanjin ormar, kombinrani s krojevima koji su danas već karakteristični za brend. Silueta kolekcije za ljeto je komforna, oslobođena, ali u kontaktu i sa strogim i jasnim formama, te oslikava avangardni pristup formalnom odijevanju.

“Željeli smo da komadi simboliziraju hedonizam, ali i pomjeren pristup s naše strane. Kaftan, kao ključni komad sezone vrlo lako oslikava cijelu kolekciju, lepršavo i živopisno, komforno iskustvo u gradu i na obali”, zaključuju Ilijev i Stević, MATES.

SAZNAJ VIŠE: