Dizajnerski dvojac MATES je poznat po svojim konceptima koji uvijek vuku inspiraciju iz pop kulture bilo da se radi o nekim ikonama prošlog doba ili trendu koji je u to vrijeme vladao. Ovaj put su posegnuli u 60-e godine prošlog stoljeća s kolekcijom „Jadran“ za koju su snimili jako upečatljivu kampanju. U proljetnoj kolekciji MATES se poigravaju s klasičnom siluetom 60-ih koju su modernizirali i upotpunili u svom stilu. Kada kažemo “u svom stilu” mislimo na eklektične akcente poput perja, veza i printeva. Nit vodilja je ležernost 60-ih i mogućnost svakog komada da se lako nosi na odmoru negdje uz more ali i u gradskoj vrevi. U kolekciji za ljeto 2022. mjesto su našli i komadi i kompleti koji su obilježili i prethodno ljeto, ali sada u novom ruhu.
„U pitanju je nastavak priče od prošlog ljeta, pa i neke sezone prije, jer obojica volimo komplete. Ovog puta, pored klasičnih jednobojnih s vezom, tu su i karirani kompleti koji se naslanjaju na temu ove sezone”, pričaju MATES.
„Veći dio inspiracije pronašli smo kako u glazbi i prepoznatljivim zvucima šlagera, tako i u filmovima „Ljubav i moda”, fotografijama Jovana Đorđevića, pa i atmosferi ormara Milene Dravić u glavnoj ulozi u filmu „Rondo”, Zvonimira Berkovića”, zaključuju dizajneri.
Kampanju potpisuje hvaljeni beogradski tandem AUDSHULE, koji čine Ana Šulkić Milovanović i Marko Milovanović, a kojima je pozirala Jelena Petković. Make up potpisuje Milan Bauranov.