Nadia Lee Cohen je trenutno najtraženije ime modne scene

Specifičan stil fotografije i načina izražavanja su ono zbog čega se umjetnica Nadia Lee Cohen ističe iz mase, a najnovija Dsquared kampanja nas je oduševila
10.02.2024.
IMAGE SOURCE: @nadialeecohen
RECOMMENDED

Jeste li vidjeli SKIMS Valentinovo kampanju s Lanom Del Rey? Ako ste imalo aktivni na društvenim mrežama onda je vaš odgovor zasigurno afirmativan, no znate li tko stoji iza briljantnih fotografija koje u potpunosti izlaze iz tipičnih okvira izgleda SKIMS kampanja. Nadia Lee Cohen je fantastična mlada umjetnica čiji je stil fotografije vrlo specifičan i ističe ju iz mase odličnih fotografa.

Nadia Lee Cohen

Nadia Lee Cohen ima 31 godinu i iza sebe već ima bogatu karijeru i širok portfelj projekata, od izložbi, knjiga, snimanja spotova, pa do fotografija i snimanja kampanja za neka od najvećih imena u industriji. No, kako je sve počelo? Nadia je većinu djetinjstva provela na vrlo izoliranoj farmi u Engleskoj sa svojom obitelji. Za vrijeme pohađanja London College of Fashion roditelji su joj pomagali u izradi setova za filmske i fotografske projekte, te je kasnije i uspješno završila fakultet s titulom Master of Arts odnosno magistra umjetnosti modne fotografije. Kao i većina umjetnika, Nadia se odlučila na velik korak preseljenja u SAD, točnije u Los Angeles s nadom pronalaska inspiracije i daljnjeg razvijanja svojih vještina.

Danas je Nadia poznata po svom vrlo specifičnom stilu fotografije za koji crpi inspiraciju iz kinematografije, posebice iz Američke i Britanske kinematografije 60-ih i 70-ih godina prošlog stoljeća. Prije nekoliko godina Nadia je surađivala s A$AP Rockyjem na spotu za njegovu pjesmu Babushka Boi i upravo ta suradnja je razlog zašto je u Jeffrey Deitch galeriji u Los Angelesu Nadia imala izložbu inspiriranu svojim dvjema knjigama Women i Hello, My Name Is. Women je knjiga na čijoj je izradi Nadia Lee Cohen provela čak 6 godina, fotografirajući portrete brojnih žena, a knjiga je postigla velik uspjeh čim je izašla na tržište. Ona je dvosmisleno umjetničko djelo koje je vrlo surovo i iskreno, te je baš zbog toga mnoge zaljubljenike u umjetnost i dirnulo.

Hello My Name Is kompilacija je fotografija 33 izmišljena lika koje je sama Nadia utjelovila u nizu autoportreta s kojima želi predstaviti sve likove javnosti i približiti im njihove živote. Moglo bi se reći kako Nadia Lee Cohen ide stopama Cindy Sherman, jer je i ona vidjela priliku da kroz autoportrete utjelovi nekog drugog, a knjiga Hello My Name Is je savršen prikaz te igre sa stvarnosti i istinom. Na samoj izložbi cijene njezinih fotografija dosezale su $15, 000, no ovo nije bila klasična izložba na kojoj su bile izložene samo fotografije. Jedan od upečatljivih dijelova ove izložbe bio je onaj s pokretnom trakom na kojoj su bili obješeni odjevni predmeti Nadijinih fiktivnih likova, te su se ispod njih nalazile i kutije s njihovim osobnim stvarima, nešto poput kutija koje bi pronašli na aerodromu pri sigurnosnoj provjeri.

Cohen ima vrlo prepoznatljiv stil fotografije, te je u kampanjama koje ona snima i fotografira vrlo vidljiva i osobnost proizvoda i brenda, a ne samo proizvod kao nešto materijalno što se teško definira. Kao filmski režiser Nadia je do sada surađivala s imenima poput Beyoncé, Tyler the Creator, Lana Del Rey, A$AP Rocky, ali i mnogim drugima te je njezin rad na spotovima i reklamama bio hvaljen i nagrađivan na brojnim festivalima. Osim s velikim imenima glazbene scene, Nadia Lee Cohen radila je s brojnim modnim brendovima poput YSL-a, Guccija, Valentina, te najnovije i s brendom Dsquared2. Dsquared2 SS24 kampanja pravo je umjetničko djelo inspirirano San Fernando dolinom u 90-ima, gdje se primamljivost Hollywooda ispreplitala s industrijom filmova za odrasle. Kampanja je doživjela viralni moment zahvaljujući scenariju, ali i srpskoj manekenki Nataši Vojnović koja je maestralno odradila svoju ulogu.

SAZNAJ VIŠE: