Kako napraviti dobar modni brend? Mom’s Pants je odličan primjer

Mom's Pants je jedan od najuspješnijih regionalnih modnih brendova, a prije godinu dana su otvorili showroom u Hrvatskoj. Pričali smo s osnivačicom
22.03.2024.
IMAGE SOURCE: Marija Gašparović
RECOMMENDED

Jelena Đokić je postala jako poznato ime na regionalnom modnom tržištu i jedna od žena koja je uspjela napraviti ozbiljan biznis u nekoliko godina. Ako pratite BURO. i događanja na regionalnoj sceni, onda vam brend Mom’s Pants ne trebam posebno predstavljati. Jelena jako dobro radi svoj posao i svaki detalj prezentacije je na svjetskom nivou. Prije godinu dana je otvorila showroom u Zagrebu zbog velikog interesa kupaca iz Hrvatske, ali i zbog širenja na ostale zemlje EU. Godinu dana nakon otvorenja, Mom’s Pants uspješno posluje u Hrvatskoj i mogu reći da su se već udomaćili među lokalnom klijentelom. Tim povodom sam razgovarala s Jelenom i saznala buduće planove za Mom’s Pants brend.

MOM'S PANTS
MOM'S PANTS
MOM'S PANTS

Ne sjećam se kada smo zadnji put vodili razgovor, ali znam da se puno toga dobrog dogodilo s brendom i da rasteš u svim smjerovima. Možeš li nam sažeti evo prvu godinu poslovanja u Hrvatskoj i uopće prošlu godinu za Mom’s Pants?

Moram priznati da mi zaista iz godine u godinu rastemo, ama bas u svakom smislu te reci. Sam brend, tim mojih suradnika, i ja sama. Rekla bih da nas je prošla godina najviše izmjestila izvan okruga do tada postavljenih ciljeva. Od samog otvaranja showroom-a u Zagrebu do kraja godine smo dosta napredovali, proširili našu bazu klijenata i rekla bih još više učvrstili odnose s postojećim. Otišli smo dalje i kada je u pitanju širenje brenda i u drugim zemljama koje su članice EU. Shvatili da smo na dobrom putu, i nastavili da sigurnim i prije svega strpljivim koracima koračamo dalje u namjeri da budemo i ponudimo tržištu još kvalitetnije komade.

Ti si pravi primjer self made osobe a to je termin s kojim se svi nekako razbacuju. Znam da nisi imala neki veliki “backing” već samo ideju i dobar proizvod. Za sve cure koje ovo čitaju i koje imaju isto to, reci mi kakav je proces od ideje do ostvarenja svega?

U mom slučaju bih se definitivno zahvalila tom nekom mom unutrašnjem glasu koji mi nije dao ( niti mi daje i dan danas ) da stanem. Da stanem da maštam, vjerujem, učim i radim. Za sebe uvijek kažem da sam ja prije svega jedan veliki radnik i to je ono na što sam najponosnija i rekla bih definitivno da je i to jedna od važnijih sposobnosti za koju je neophodno da svako tko ima bilo kakvu ideju što prije shvati i u tom procesu uživa. Trebate se ponositi time što volite i želite raditi, pa se u tom slučaju sve da naučiti!

MOM'S PANTS

Tvoj dizajn mi je odmah upao u oko prije nekoliko godina kad sam slučajno nabasala na Mom’s Pants profil na Instagramu. Od tada si razvijala estetiku i komade koji su danas na shopu, ali taj neki početni smjer tj. core je ostao isti. Danas je veliki pritisak da se nešto stalno stvara i sve traje jako kratko. Kao slow fashion brend, kako se nosiš s tim zahtjevima tržišta?

Apsolutno u svemu što radim trudim se da budem što prizemnija i da svoje naredne poteze planiram na vrijeme. U skladu s time i gradim priču našeg dizajna koji je prepoznatljiv za Mom’s Pants od njegovih početaka do dana današnjeg. Uvijek volim napomenuti da Mom’s Pants komade ne birate radi trenda, već radi stila. Stila koji vam se sviđa i u kom se prepoznajete. Ako se malo više udubite u sam dizajn primijetit ćete koliko je tu samo komada koje smo izveli iz nekih dijelova već naših postojećih dizajna, u skladu s time između ostalog i imamo neko mjerilo koliko smo dobar dizajn postigli. Baš zbog toga što smo svi neminovno svjesni činjenice da sve kratko traje, volim da istaknem da su naši komadi zaista napravljeni tako da odolijevaju brzini vremena i da njih birate jer želite da oni pričaju prvo vašu priču, pa onda jednog dana i priču nekog vama bliskog. Jer samo tako im možemo dati “život”.

MOM'S PANTS

Jesi li ti regija i dalje najjače tržište?

Način na koji smo izabrali da gradimo priču našeg brenda je nešto što ja volim da zovem – maratonom. To nije brza trka pa da možemo u par godina sve izvesti. U skladu s time, regija jeste i dalje najjače tržište, dok sigurnim i postepenim koracima koračamo ka širenju naših granica.

MOM'S PANTS

Kakav je tvoj profil kupaca?

Ostvareni, sigurni i samosvjesni kupci koji znaju pravi razlog zbog kog biraju i poštuju naše komade. Kupci koji ne kupuju ishitreno, već pametno ulažu u prave statement komade jer prepoznaju i vrednuju njihove prednosti na pravi način.

MOM'S PANTS
MOM'S PANTS
MOM'S PANTS

Kakve žene nose Mom’s Pants?

Drugačije. Jake. Svoje.

MOM'S PANTS

Radiš li s Influencerima? Vjeruješ li u influencer marketing pogotovo kad govorimo o internacionalnoj razini poslovanja?

Vjerujem u influencere koji se (isto kao i sam Mom’s Pants) grade godinama i u skladu s time su izgradili povjerenje kod svojih pratitelja, kako na regionalnoj tako i na internacionalnoj sceni.

MOM'S PANTS

Kako vidiš Mom’s Pants za nekoliko godina?

Kao brand koji je sinonim za kvalitetu kako na regionalnom tako i na internacionalnom tržištu. Kao brand koji kada ga netko spomene se odmah zna da iza njega stoje komadi koji su vrijedni investiranja.
Nismo još ni dio našeg potencijala otkrili, zato uživam u ovom procesu stvaranja i jako se radujem svim godinama koje su tek pred nama.

MOM'S PANTS

Gdje bi se voljela pozicionirati ?

Pored regije, plan je pozicioniranje u glavnim svjetskim centrima mode poput Pariza, Milana, Londona.

SAZNAJ VIŠE:
Matija Pavleković
| 25.10.2023.