Modni brendovi regionalnih influencerica koji sjajno odražavaju imidž svojih vlasnica

Regionalne influencerice su prihvatile svjetski trend pokretanja vlastitih brendova. Ima tu uspješnijih i neuspješnijih primjera brendinga, a mi smo izdvojili one koje su uspjele doći do publike
17.09.2023.
IMAGE SOURCE: Instagram
RECOMMENDED

Nakon što smo navikli na trend u kojem svako celebrity ime mora imati iza sebe, ako ne brend, pa onda barem beauty liniju, na red su, sa sličnim poslovnim modelom, stigle i svjetske influencerice. Izgradivši na društvenim mrežama carstva s četama pratitelja, svoju dopadljivost publici redovno su pretakale u brendove koji su odražavali njihovu estetiku, ali i njihove životne stilove. Nije trebalo proći mnogo vremena da se taj trend prelije i na regiju pa su u poduzetničke vode, lansirajući modne brendove, krenule i naše influencerice gradeći ih na temeljima vlastitog imidža.

ANA BACINGER / LFP COLLECTION

Da njezin blog Little Fashion Paradise treba nadogradnju jedna od naših najdugovječnijih modnih influencerica, Ana Bacinger, shvatila je još 2017. godine kada je lansirala seriju minimalističkih kožnih ruksaka u nekoliko kolekcija, ali limitiranim edicijama. U paleti boja od intenzivne crvene i žute do pastelnih nijansi, ruksaci su izgledali naprosto savršeno, te su bili instantni hit, a za njihovu izradu bio je zadužen sjajni Tomislav Macan koji stoji iza brenda Go Retro. Nažalost, Bacinger je kasnije izjavila da je od tog modnog pothvata odustala zbog skupoće izrade, no to ju nije pokolebalo.

Na desetu godišnjicu bloga, 2020. godine, zajedno s redizajnom platforme izbacila je i seriju majica od organskog pamuka sa šarenim logom, a čitava priča kasnije se razvila u LFP Collection, brend koji se proizvodi lokalno, u Varaždinu, te estetski odražava prepoznatljiv Anina stil, s mnogo upečatljivih detalja, veselih printeva i šarenilom boja. Predimenzionirane torbe, majice s porukama i šeširi s printom imaju neodoljivi vibe vječnog ljeta, te nepogrešivo ocrtavaju dojam koji Bacinger ostavlja svojim stilom.

PAMELA BADŽEK/August by Pamela

“Glavna inspiracija prilikom kreiranja kolekcije bio je savršeni ljetni dan u kolovozu.” Rečenica je to kojom influencerica Pamela Badžek opisuje posljednju kolekciju svog brenda August, a koji je pokrenula prošle godine u lipnju. Od tada, “savršeni ljetni dan u kolovozu” osnovni je lajt motiv kolekcija kroz koje se provlače elegantni odjevni komadi začinjeni šarenim custom-made printevima, a koje odlikuje praktičnost i jednostavnost. Influencerica je brend kreirala razmišljajući o odjeći koju bi i ona sama voljela nositi (i čije joj kombiniranje neće oduzeti mnogo vremena) zbog čega ne čudi da estetika brenda dosljedno prati Pamelin stil. Također, Pamela je pažnju usmjerila i na proizvodnju, a za svoju odjeću odabrala je 100% lanene materijale proizvedene u Hrvatskoj.

DUNJA JOVANIĆ/BÉBÉ by Dunja Jovanić

Jedna od najpoznatijih regionalnih influencerica Dunja Jovanić o vlastitom modnom brendu počela je razmišljati još 2019. no u početnim zamislima kako bi brend trebao izgledati omela ju je pandemija. Na kraju su upravo pandemija i provođenje većeg dijela vremena kod kuće kumovali tome da BÉBÉ by Dunja Jovanić bude fokusiran na udobnosti i jednostavnosti. Inspirirana “udobnošću ranog jutra” kreirala je odjevne komade koji su prilagodljivi različitim prilikama, od poslovnog sastanka do večernjeg izlaska, te se lako mogu uklopiti u različitu paletu stilova. S vremenom je Dunja poprilično proširila svoj asortiman, najveću pozornost BÉBÉ je privukao svojom linijom kupaćih kostima, a influencerica je svom brendu nedavno dodala i baby liniju. 

LIDIJA LEŠIĆ/My Choice

Unatoč tome što je proputovala pošteni komad svijeta, bivši model, a danas influencerica Lidija Lešić je svoj modni brend odlučila bazirati na nadahnuću rodnom Slavonijom. Fascinirana ručnim radom poput heklanja, štrikanja i vezenja kojim je odmalena bila okružena, započela je s heklanim naušnicama, a njezin brend My Choice vrlo se brzo proširio da bi danas uključivao šešire, torbe, kupaće kostime s kul retro štihom, topove i mrežaste ljetne setove. My Choice komadi, osim što tradiciju oživljavaju na moderan način, odražavaju i Lidijinu romantičnu crtu i upravo ih ona u svojim kampanjama najbolje predstavlja, a čitav vizualni identitet brenda prati i Lidijina rafinirana estetika po kojoj je odavno prepoznatljiva. S obzirom na to da je riječ o komadima koji se izrađuju ručno, često višesatnim heklanjem, My Choice je i brend koji je u startu odbacio masovnost i fokusirao se na limitirane edicije proizvedene lokalno.

TEA KRAVARŠĆAN/Tramonto

Tramonto Swim i Tramonto Sport sjajno su promišljene ekstenzije brenda osobne trenerice i fitness influencerice Tee Kravaršćan. Tea je sjajno brendirala sve što radi, dosljedno i bez okolišanja usmjerivši sve “nadogradnje” svog brenda prema tjelovježbi i zdravom, aktivnom lifestyleu. Iako u ponudi brenda Tramonto Swim danas ima različite modele kupaćih kostima, ono što ih inicijalno odlikuje su udobnost, praktičnost i prilagođenost aktivnom, sportskom životu. Posve očekivano, ljetnoj liniji badića kasnije je pridodala i Tramonto Sport koji je fokusiran na funkcionalnu sportsku odjeću, ali i dodatke poput velikih sportskih torbi, ručnika za teretanu i boca za vodu koje čuvaju temperaturu.

SAZNAJ VIŠE: