Mega influenceri: Tko najviše zarađuje na Instagramu?

Iako je Instagram službeno počeo sabotažu influencera sa stalnim izmjenama i čudnim postavkama, brendovi su i dalje spremni uložiti veliki novac za oglašavanje preko njihovih profila
16.02.2023.
IMAGE SOURCE: Instagram

Društvene mreže su i dalje jako dobar izvor zarade za influencere, a ironija je jedino u tome što mega influenceri ne trebaju dodatne prihode ove vrste jer su već teški stotine milijuna dolara iz svojih primarnih zanimanja. Sigurno je da se iznosi koji su nedavno objavljeni ne mogu usporediti s ostatkom influencerskog svijeta jer su male šanse da će neka modna influencerica dobiti uplatu sa šest nula na računu, a upravo toliko zarađuje prvih deset s liste mega influencera. Čudi li vas informacija da se među prvih deset nalaze četiri pripadnice obitelji Kardashian? Vjerojatno ne.

Po nekim procjenama globalno tržište influencinga bi trebalo narasti na nevjerojatnih 21 milijarde dolara u ovoj godini, a preko 83% ispitanika u istraživanju (u koje su uključeni klijenti) vjeruju da je influencer marketing i dalje vrijedan oblik oglašavanja i ulaganja. Nadalje 67% klijenata je izjavilo da će povećati budžet za influencer marketing u ovoj godini. Ako u obzir uzmete ove podatke, jasno vam je zašto većina mladih žele postati influenceri i zašto se svi guraju u ove kategorije kako znaju i umiju. Ovaj posao možda izgleda kao obećana zemlja bez puno rada i truda, ali nije tako. Ako želite postati influencer na brzinu, želite zaobići vrijeme, rad i pravila i kupiti bezbroj pratitelja (što su svi radili jedno vrijeme), to vam više neće proći jer svi veliki brendovi koriste alate za provjeru vašeg “utjecaja”. Ti alati su toliko precizni da točno prikazuju koliko ste pratitelja kupili i koliki vam je stvari engagement po postu. Koriste se i u našoj regiji i klijenti tako odlučuju o raspodjeli budžeta među influencerima.

No vratimo se na svjetsku scenu i mega influencere. Ovi ljudi imaju stotine milijuna pratitelja i samim time su na vrhu hranidbenog lanca. Najplaćeniji influencer na svijetu je Christiano Ronaldo čija cijena jednog posta košta 2,3 milijuna dolara. Da, dobro ste pročitali. Toliko će vas koštati da vas Ronaldo javno pohvali na svom Instagramu. Odmah iza njega se nalazi Kylie Jenner koja ima 380 milijuna pratitelja i čiji post košta 1,8 milijuna dolara. Leo Messi je odmah iza najmlađe članice obitelji Kardashian i njegova objava košta 1,777,000 dolara.

Na listi najplaćenijih se nalaze i Selena Gomez, Beyonce (koja rijetko išta reklamira na Instagramu), Arianna Grande, Kim Kardashian, Khloe Kardashian i naravno Kendall Jenner koja po jednom postu uzima 1,290,000 dolara.

SAZNAJ VIŠE: