Pisali smo vam nedavno o beauty novitetu koji je oduševio sve ljubitelje finih parfema, a sada je i službeno predstavljen u Zagrebu. Maison Francis Kurkdjian lansirao je početkom rujna novu inačicu legendarnog mirisa APOM. Simbolični miris, koji potječe iz 2009. godine prvotno je bio lansiran kao dva odvojena parfema – jedan za žene i jedan za muškarce. Nova verzija donosi evoluciju: parfem nije ograničen spolom, već je namijenjen svima. APOM – “A Part of Me” (dio mene) – izraz je filozofije koju Francis Kurkdjian njeguje, a to je da parfem postaje intimni dio osobe, trag koji ostavljamo u svijetu i uspomena koju drugi nose sa sobom.
Ekskluzivno predstavljanje ovog mirisa organizirao je Martimex u ambijentu MET Boutique hotela. Okupljeni gosti, među kojima su bile brojne poznate osobe, influenceri i predstavnici medija uživali su u sofisticiranoj atmosferi koja je bila prožeta notama novog mirisa. Posebnu čast ovom događaju pridodao je i ekskluzivni gost iz Maison Francis Kurkdjian – menadžer za komunikacije, Jean Baptist Vanroyen, koji se pridružio eventu kako bi osobno predstavio miris APOM.
Vanroyen je u svom govoru podijelio filozofiju iza novog mirisa, istaknuvši važnost emocija i osobnih doživljaja koje parfem može prenijeti. Također je naglasio kako je APOM kreiran kao univerzalni parfem, namijenjen svakome tko želi ostaviti svoj trag i podijeliti dio sebe s drugima.
Gosti su imali priliku isprobati parfem na koži, osjetiti njegov razvoj kroz vrijeme te uživati u posebnoj prezentaciji samog brenda i filozofije iza APOM-a. Dekoracije su bile u skladu s minimalizmom i luksuzom koji simboliziraju Maison Francis Kurkdjian – jednostavne, ali dojmljive, s mirisnim notama koje su ispunjavale prostor.
Parfem APOM, kojeg ekskluzivno možete pronaći u Martimexu na Trgu bana Josipa Jelačića 11, je tako još jednom pokazao da parfem može biti više od mirisa – on je doživljaj, osjećaj i uspomena.