SEARCH

Zeleni Mango kaput je najskuplji komad u povijesti high street mode

Mango je upravo najavio novu premium kolekciju koja je puna komada od kvalitetnijih materijala. Pažnju nam je privukao kaput, točnije cijena kaputa
18.09.2024.
IMAGE SOURCE: Mango
RECOMMENDED

Dok ovo pišemo i dalje nismo sigurni je li se dogodila neka greška u Mango sustavu ili je ovaj kaput doista skup kao da se radi o dizajnerskom primjerku. Pisali smo u više navrata o high street premium kolekcijama čije cijene često premašuju one standardnih kolekcija i da, sasvim je normalno da neki komad košta više ako je načinjen od kašmira ili prave kože. U premium kolekcijama ćete naći kapute od 300-tinjak eura i torbe od 200 eura. Pa ipak, ovo je sigurno najskuplji primjerak u povijesti high streeta. Čak ni Massimo Dutti nije imao neki komad koji je prelazio 600 eura.

Mango kaput od 1200 eura

Kaput je trava zelene boje koja će biti jako popularna u ovoj sezoni i vidjeli smo je u kolekcijama brojnih high street brendova. Sabato De Sarno ju je koristio za Gucci koji je odredio najpopularniju jesensku paletu. Model je oversized i napravljen je od prave ovčje kože. Može se nositi s dvije strane kao koža ili kao kaput od umjetnog krzna. Duljina kaputa je do gležnja. Izražena cijena je 1.199,99 €. Postavlja se logično pitanje tko bi u Mangu potrošio ovaj novac na jedan komad? Mijenja li se profil potrošača ili su ovaj komad izbacili kao neki „bait“ jer gotovo smo sigurni da će TikTok biti pun ovog kaputa (zbog cijene) i da će svi pričati o Mangu što znači bezbroj mentiona i tagova i engagementa na njihovim profilima na društvenim mrežama.

Provjerili smo i ovo nije dizajnerska suradnja. Naime haljine iz kolekcije Victorije Beckham su izazvale lavinu komentara na TikToku zbog visokih cijena. Čak ni te haljine nisu prelazile 300 eura. Ovo je doista zanimljiv presedan u high street svijetu i jako je zanimljivo promatrati zbivanja na tržištu.

mango kaput

mango kaput
mango kaput

Svi se okreću premium linijama i premium iskustvu. H&M je odlučio napraviti isto, ali po prihavtljivim cijenama. Njihova nova strategija je premium iskustvo za kupca i manje cijene. Mango je odlučio dati premium iskustvo i dizajnersku cijenu. Zanima nas hoće li se prodati i je li ovo najava nečeg većeg u redovima kuće Mango.

SAZNAJ VIŠE: