Mango x Jen Ceballos: Jesu li baš sve influencerske suradnje vrijedne?

Nakon uspješne suradnje s Pernille Teisbaek, Mango je upravo predstavio novu kolekciju s influencericom Jen Ceballos. No, je li ova suradnja baš vrijedna tih cijena?
06.11.2023.
IMAGE SOURCE: Mango
RECOMMENDED

Suradnje su već nekoliko godina zlatna koka modne industrije. Svi surađuju sa svima i ovo pravilo vrijedi za luksuzne i sportske brendove. Svaka suradnja je osmišljena kako bi brendovi namaknuli dodatni profit i ostvarili značajan pr preko kanala osobe/brenda s kojima surađuju. High street ovdje nije iznimka i Mango je jedan od brendova koji već sezonama jako uspješno surađuje s influencericama. Kolekcija koju je osmislila Pernille Teisbaek je bila fantastična. Od krojeva do materijala, Pernille je stvarno pogodila trenutak i predstavila kolekciju koja se jako brzo rasprodala.

mango x Ceballos

mango x Ceballos

Ovdje naravno možemo govoriti i o utjecaju same Teisbaek koja već godinama slovi kao predvodnica te Skandi estetike kakva je nekoć bila. Minimalizam na statement način (ako vam ova dva termina imaju smisla u zajedničkoj rečenici) i komadi koji se lako mogu transformirati iz dnevnih u večernje, dobro su kotirali kod publike što je rezultiralo izvrsnom prodajom.

Sada dolazimo do nove suradnje s influencericom koju inače jako volimo. Jen Ceballos se na Instagramu nalazi pod nickom Endlessly Love Club i ako pratite modne influencerice, onda vam je sigurno zapela za oko. Estetika joj je minimalistička i jako seksi.

mango x Ceballos

Od brendova najviše preferira Saint Laurent čija je i ambasadorica. Nekad je vidimo u Bottegi, Isabel Marant, Frankie Shop, Christopheru Esberu. Tik pred sezonu blagdanskih partyja Mango je odabrao Ceballos za limitiranu kolekciju u kojoj prevladavaju komadi za izlaske. Tjedan dana nakon lansiranja, 90% kolekcije je i dalje dostupno i to u svim veličinama.

mango x Ceballos

U čemu je problem s novom Mango suradnjom?

Prvo možemo uzeti u obzir činjenicu da Ceballos nema neki komercijalni stil koji se lako prenosi u svakodnevni život. Ok, možete kupiti slip haljinu i nositi je u izlazak ali ako ćemo biti iskreni, zašto bi itko platio slip haljinu skoro 100 eura kada istu mogu pronaći za 30 eura u Zari ili čak u Mangovoj standardnoj ponudi. Cijene ove suradnje su poprilično visoke s obzirom na činjenicu da je veći dio kolekcije napravljen od poliestera i umjetnih materijala.

mango x Ceballos

Haljina od satena košta 300 eura i iako ima kristalni dio grudnjaka ne možemo reći da je dizajn ekstra poseban. Dio kolekcije ipak ima premium materijale poput kašmira, kože ili vrhunske vune, a cijene tog dijela kolekcije se kreću od 200 do 360 eura. Nekoliko komada iz kolekcije je jako slično onome što Mango već ima u svojoj holiday ponudi i te cijene su niže te se opet postavlja pitanje zašto uzimati sličan komad po većoj cijeni?

Zaključak cijele ove priče je da iako su suradnje poprilično siguran način da se kolekcije rasprodaju nije svaka od njih pogođena. Pogotovo kada su u pitanju high street brendovi koji se natječu između sebe i nastoje biti što cjenovno konkurentniji. Ako se radi suradnja ovog tipa, onda bi ista trebala ponuditi neki snažniji potpis od onoga koji već imamo u svim drugim dućanima i naravno po nekoj „normalnijoj“ cijeni.

mango x Ceballos
SAZNAJ VIŠE: