SEARCH

Tko će pobijediti u “ratu joge” – Lululemon vs. Alo Yoga

Alo Yoga se polako probija na vrh kao najbolji joga brend no, mogu li uistinu svrgnuti kultni brend Lululemon s vrha ljestvice?
20.09.2024.
IMAGE SOURCE: @alo/@lululemon/@kyliejenner/@kendalljenner
RECOMMENDED

Iako brend Alo Yoga na tržištu postoji nešto više od 15 godina, svoju popularnost i izuzetno brz rast u prodaji doživio je tek prije nekoliko godina, a danas ga možemo vidjeti na feedu baš svih it djevojaka. No, ne smijemo zaboraviti na Lululemon, koji na tržištu postoji mnogo duže i drži poziciju jedne od najprodavanijih sportskih marki. Lululemon i Alo, koliko god slični na prvu, su vrlo različiti, kako u misiji i viziji, tako i u stilovima odjeće koje izbacuju (možda više u odabirima boja i uzoraka, nego samim stilovima). Iako je još milijarde dolara daleko od Lululemona, Alo Yoga se sve brže i agresivnije bliži vrhu, a sada su počeli implementirati i nove tehnike kako bi osigurali zatvaranje razlike od 9 milijardi dolara s Lululemonom. Kako oni točno planiraju nadmašiti kultni brend sportske odjeće?

Alo Yoga

Lululemon

Ima li razlika između Lululemona i Alo Yoge?

Lululemon u cilju ima stvaranje proizvoda koji će ljudima pomoći živjeti zdravije, duže i zabavnije živote, dok s druge strane Alo Yoga promovira wellness i važnost svjesnosti o vlastitom zdravlju. Dok se Lululemon fokusira na šire grupe ljudi, od trkača, igrača tenisa, jogija i obožavatelja teretane, Alo svoj fokus stavlja prvenstveno na pilates i yogu, što ih čini nišnijima, a samim time im i otežava masovnu prodaju. No, Alo kao najveću prednost ima sve it djevojke (Bella Hadid, Kyle Jenner, Kendall Jenner i mnoge druge) koje već duže vrijeme vjerno podržavaju brend i svakodnevno objavljuju fotografije u setovima brenda. Asociranjem uz takva imena Alo si je osigurao dolazak točno do one skupine ljudi koja je njima najvažnija, te iako je nišnija od one Lululemona, puno je vjernija i mnogo je veća vjerojatnost da će se isti ljudi iznova vraćati brendu. A lojalnost brendu jedna je od najvećih prednosti koje jedan brend može imati na tržištu.

Kylie Jenner

Alo Yoga već se okrenuo poprilično agresivnim metodama marketinga, koje začuđujuće nisu napadne, kao što se mnogim brendovima dogodi kada se odluče malo pojačati prisutnost. Ovo može biti rezultat stalne prisutnosti Alo Yoga brenda na našim feedovima, bez da smo to i primijetili, jer sam gotovo sigurna kako na svakoj objavi od Kendall Jenner gdje vidite Alo set, prvo pomislite kako je dobra fotografije, a tek onda primijetite da je riječ o sponzoriranom sadržaju. Ono što je Alo krenuo raditi drugačije od ostalih brendova, je korištenje SMS marketinge, zato što su mlađe generacije sklonije provjeravanju poruka nego e-maila, ali i ovaj način komunikacije daje malo opušteniji i više neformalan osjećaj, čime se odmah čini manje napadno. Također, Alo Yoga ima i loyalty program za sve svoje vjerne kupce, kojim omogućuje brojne pogodnosti, poput popusta i ekskluzivnog pristupa kolekcijama prije nego su dostupne široj javnosti. Osim toga, na ovaj način se osigurava povratak kupaca i stvaranje određene emocionalne povezanosti s brendom. Sve bržim otvaranjem Alo Yoga poslovnica (gotovo jedna po tjednu) privlači se još veći broj kupaca, te se osigurava i profit od onih koji su skeptični kada dođe do online kupovine i preferiraju isprobati ono što kupuju.

Lululemon

Lululemon

@sydneytollett

what are your thoughts Lulu vs Alo or what do I need to try from both?!👀 #aloyoga #lululemon #lululemonquality #aloyogaclothing #activewear

♬ original sound – Sydney Tollett

Alo Yoga

Alo Yoga je definitivno brend u porastu s agresivnim marketinškim strategijama i globalnim ambicijama, ako uspiju implementirati inovativne strategije i nastave raditi na stvaranju povezanosti kupaca s brendom, mogli bi se vrlo brzo približiti Lululemonu. Ipak, ovo je popriličan izazov s obzirom na snagu Lululemon zajednice, distribucije i inovacija, što znači da si Alo Yoga ne može dopustiti kaskanje za trendovima i nedostatke u komunikaciji s kupcima putem SMS-a, e-maila, ali i društvenih mreža. Alo Yoga je svojim brzim rastom popularnosti pokazao kako dobro poznaje svoju publiku i što oni žele i očekuju, te baš zbog toga smatram da bi se vrlo brzo mogli popeti na razinu Lululemona.

SAZNAJ VIŠE: