Alo Yoga: brend koji možete pronaći na feedu svih it djevojaka

Ako ste aktivni na društvenim mrežama sigurni smo da ste već čuli za brend Alo Yoga no, zašto ga svi toliko vole i imaju li stvarno ekskluzivne teretane?
10.04.2024.
IMAGE SOURCE: @aloyoga/@kendalljenner/@kyliejenner/ Alo
RECOMMENDED

Poznata je činjenica da se danas brendovi najviše oglašavaju putem influencera i it djevojaka poput Belle Hadid, Kendall Jenner, Kim Kardashian i ostalih svima poznatih lica. No, što biste rekli kada biste saznali da jedan od najpopularnijih brendova odjeće u svojoj strategiji oglašavanja rijetko kada ima upravo ta poznata lica. Da, takav brend postoji, a sigurni smo da ste za njega već čuli jer su društvene mreže pune Alo odjevnih kombinacija.

Kendall Jenner Alo Yoga

Što je Alo?

Alo Yoga je brend osnovan prije nešto više od 15 godina i od samih početaka do danas su mu misija i vizija ostali isti, te ostaju dosljedni svojim prvotnim ciljevima. Ono što je Alo izdvojilo od ostalih brendova sportske odjeće je činjenica da njihova odjeća nije napravljena isključivo za vježbanje, odnosno jogu, već je savršena i za svakodnevne streetstyle kombinacije. Baš zbog raznolikosti njihovih komada su i mnoge it djevojke krenule kupovati i promovirati njihovu odjeću iako za to nisu bile plaćene, što je danas vrlo rijetka pojava. A još rjeđe je ne vidjeti ta ista, poznata lica na društvenim mrežama brenda, a na službenom Alo Yoga Instagramu upravo toga i nema, jer žele ostati dosljedni sami sebi i objavljuju samo profesionalne instruktore joge i wellness influencere.

Alo je akronim za tri elementa – zrak, zemlja i ocean (eng. air, land, ocean) i zapravo označava predanost kompanije održivom i odgovornom poslovanju. Oni ne pričaju bajke o održivom poslovanju, već svojim praksama pokazuju koliko im je zapravo stalo. Od ureda u Los Angelesu koji rade na solarnu energiju, skladišta u kojima se ne troši papir do biljnih, 100 % organskih proizvoda u njihovim kafićima u dućanima. No, osim održivosti, ono što privlači mnoge su njihovi dizajni koji su u svakom trenutku u trendu i pokazuju savršen balans između vrhunskih performansi i stila. Jer zašto bismo morali žrtvovati stil za funkcionalnost?

Naravno, kako su godine prolazile, a popularnost rasla, brend se krenuo širiti, pa tako sada imaju i liniju za muškarce, ali i prvi par obuće u svojoj kolekciji. Alo x 01 Classic tenisice vrlo su lagan model koji pruža dovoljno potpore potrebne za odraditi trening, a u isto vrijeme su savršen dodatak svakoj modnoj kombinaciji te su izrađene od veganske kože i imaju dodatnu podstavu za što višu razinu udobnosti. U svojoj ponudi Alo također ima i suplemente i njegu kože, te često surađuje s brendovima koji se logično nadovezuju na identitet njihovog brenda, poput drugih brendova suplemenata ili njege kože, jer je njega nakon treninga jednako važna kao sam trening.

Alo x 01 Classic

Osim odjeće, suplemenata i njege kože, Alo ima i online platformu koja nudi satove joge i wellnessa, te tako potiču interakciju brenda i kupca kako bi se stvorila sinergija i dao uvid u svijet onoga što promoviraju kako bi se u konačnici ojačao sam identitet brenda kao i financijski izgledi na tržištu wellnessa. Uz online platformu, Alo organizira i događaje u zajednici kako bi se kontinuirano održavao odnos sa zajednicom koja se stvorila oko brenda. Koliko im je važno podržavati zajednicu joge, vidimo iz činjenice da imaju poseban program koji podržava instruktore joge i nude im ekskluzivne ponude, poput popusta na Alo Yoga proizvode.

Alo druženje

No, iako se Alo nije prvotno oslanjao na influencere, današnji načini promocije su se promijenili i uključivanje influencera i it djevojaka je bilo neizbježno. Baš iz tog razloga često ćemo na TikToku ili Instagramu vidjeti fotografije i videa iz ekskluzivnih Alo teretana koje nisu otvorene za javnost i brendirane su „od glave do pete“ ili u ovom slučaju od stropa do poda. Mnogi su već postavili pitanje dolaze li poznati tamo stvarno vježbati ili tek snimiti koji video i fotografiju i iako nismo nužno pronašli odgovor na to pitanje, saznali smo da te teretane jesu uistinu ekskluzivne i može se u njih ući samo putem pozivnice no, postoje i prostorije iznad određenih Alo trgovina u kojima se održavaju spomenuta događanja čiji je cilj održavanje odnosa sa zajednicom.

@alo

pilates princess in our nyc wellness club ✨ @cindymello #alo

♬ Glorify – SOLAH

Alo nije samo brend odjeće, Alo je mnogo više od toga i iz njihovih pothvata je to vrlo jasno, stavljanje fotografija osoba koje nisu poznate, a koje uistinu uživaju u komadima brenda, na službene stranice je vrlo zanimljiv potez koji uistinu približava brend nama „običnim“ ljudima. Dapače, iz ovog možemo vidjeti kako je u ovom slučaju situacija obrnuta od one tipične, influenceri ne utječu na naše mišljenje i ne kupujemo Alo isključivo zbog plaćenih oglasa, već je sam brend toliko kvalitetan da su „obični“ ljudi uspjeli utjecati na influencere da ga oni i sami isprobaju. Briga o kupcu možda je najbitniji dio prodajne strategije, ako se kupac osjeća kao najbitnija osoba za taj brend, onda će ga sigurno nastaviti podržavati. Iako se načini oglašavanja mijenjaju i tržište se širi, Alo vrlo uspješno prati nove zahtjeve i potrebe tržišta, a još uspješnije prilagođava svoj strateški pristup i brending te smo sigurni kako ćemo ga još neko vrijeme viđati na našem feedu.

SAZNAJ VIŠE:
Lucija Vogrinc
| 29.11.2022.