Nostalgija je najbolji marketing, što se osobito pokazalo isplativim u industriji mode i ljepote. Predstavite nešto što će ljudima aktivirati prošla sjećanja i pomisao kako je nekada bilo bolje i sigurni ste da će proizvod dotaknuti dobar dio publike. Trenutno se čini kao da većina modne scene počiva na arhivi, a beauty trendovi dolaze iz devedesetih godina. Dok tehnologija mahnito napreduje, dok provodimo dane u digitalnom svijetu, a znastvena fantastika polako postaje realnost, želja za povratkom u vremena kada je i tehnologija bila puno jednostavnija sve je snažnija. Ili smo zasićeni, možda je prisutan strah od nepoznatog, možda smo samo nostalgični za tehnološkim dostignućima koja su obilježili odrastanje. Ako potvrdno kimate glavom na bilo koju od ovih rečenica, svidjet će vam se proljetna kolekcija modnih dodataka francuske kuće Louis Vuitton.

Louis Vuitton modni dodaci inspirirani su retro glazbenim gadgetima
S obzirom da je brend pod kreativnom palicom Pharrella Williamsa, utjecaj glazbe u kolekcijama brenda je neminovan. Louis Vuitton u novoj kolekciji ima kožne modne dodatke poput novčanika, mini torbica i kožnih card holdera u obliku kazete, walkmana, ali i suvremenijih glazbenih gadgeta poput iPod-a. Osim što je ovo omaž razvoju tehnologije i načinu na koji konzumiramo glazbenu umjetnost, ujedno je posveta povijesti Louisa Vuittona.


Na crossbody torbici nalazi se mini ekran i tipka Play, a napisano je poput naslova pjesme “Louis Vuitton Collection Spring 2025”. Vrijeme pokazuje 18:54, što je godina osnutka francuske kuće, a umjesto klasičnog patenta napravljene su one koje izgledaju poput slušalica sa žicom. Uz LV monogram, cijena ove torbice iznosi oko 1500 dolara.


Mini novčanik u obliku kazete ili torbica u obliku walkmana s detaljima koji vjerno kopiraju izgled također su dio kolekcije koja još uvijek nije dostupna za kupovinu – u prodaju dodaci stižu 13. ožujka i bit će dostupni i na web stranici brenda. Dobar način kako nas povesti na trip down memory lane.