U samom srcu New Yorka, iza diskretnog ulaza i mirnog predvorja hotela Fouquet’s New York, skriva se neobično iskustvo koje traje svega tjedan dana – Loewe Bar. Ovaj skriveni dragulj, koji se nalazi unutar intimnog Titsou Bara, od 2. do 8. lipnja privremeno je transformiran u elegantni prostor u znaku slavnog španjolskog modnog brenda Loewe. Povod ovom ekskluzivnom događanju je deseta obljetnica Loeweove kultne torbe Puzzle, kao i lansiranje najnovijeg izdanja njihove prepoznatljive Zine publikacije.


Loewe Bar vrijedi posjetiti
Atmosfera unutar bara oplemenjena je suptilnim, ali prepoznatljivim Loeweovim rukopisom: spoj luksuza, dizajnerske estetike i suvremene elegancije. Gosti koji se nađu u ovom prostoru imaju priliku ne samo uživati u pažljivo osmišljenom ambijentu, već i u dva posebna koktela kreirana isključivo za ovu prigodu. Prvi, nazvan “The Puzzle Anniversary”, oduševljava intrigantnom kombinacijom Mezcala, Aperola, žute chartreuse i svježeg soka limete – koktel koji reflektira odvažnost i slojevitost istoimene torbe. Drugi, “The Magazine”, nudi rafiniraniji doživljaj s bazom od bijelog ruma infuziranog Earl Grey čajem, pomiješanog s limetom, jednostavnim sirupom, bitterom angosture i kapljicom šampanjca – sofisticiran i pomalo nostalgičan, baš poput stranica Loeweove Zine.



No Loewe Bar nije samo mjesto za piće. Dio njegove čarolije nalazi se na policama koje okružuju goste – pomno odabrana selekcija Loewe mirisnih svijeća i novo izdanje Zinea koji nudi dublji uvid u svijet brenda. Ovdje se moda, dizajn, mirisi i priča susreću u prostoriji koja odiše ekskluzivnošću, a pritom ostaje topla i nenametljiva.





Ova tjedna transformacija nije samo promotivni trik, već pažljivo osmišljeno iskustvo koje spaja kulturu, stil i senzorne doživljaje, karakteristično za Loeweovu filozofiju. Njihov ulazak u bar-kulturu njujorške scene pokazuje kako luksuz danas ne poznaje granice – on se izražava kroz okus, miris, atmosferu i dojam, a sve više modnih brendova marketinški komunicira kroz gastronomiju. To možemo primijetiti, ako pratimo nove kampanje, ali i otvaranje barova i restorana. Očigledno je kako kupci novog doba žele više, žele iskustvo, a modni brendovi se utrkuju tko će im ga više i bolje pružiti.