Loewe bar u New Yorku: tjedan dana luksuza, dizajna i koktela

Njihov ulazak u bar-kulturu njujorške scene pokazuje kako luksuz danas ne poznaje granice
04.06.2025.
IMAGE SOURCE: @fouquets.newyork
RECOMMENDED

U samom srcu New Yorka, iza diskretnog ulaza i mirnog predvorja hotela Fouquet’s New York, skriva se neobično iskustvo koje traje svega tjedan dana – Loewe Bar. Ovaj skriveni dragulj, koji se nalazi unutar intimnog Titsou Bara, od 2. do 8. lipnja privremeno je transformiran u elegantni prostor u znaku slavnog španjolskog modnog brenda Loewe. Povod ovom ekskluzivnom događanju je deseta obljetnica Loeweove kultne torbe Puzzle, kao i lansiranje najnovijeg izdanja njihove prepoznatljive Zine publikacije.

gastro

lifestyle

Loewe Bar vrijedi posjetiti

Atmosfera unutar bara oplemenjena je suptilnim, ali prepoznatljivim Loeweovim rukopisom: spoj luksuza, dizajnerske estetike i suvremene elegancije. Gosti koji se nađu u ovom prostoru imaju priliku ne samo uživati u pažljivo osmišljenom ambijentu, već i u dva posebna koktela kreirana isključivo za ovu prigodu. Prvi, nazvan “The Puzzle Anniversary”, oduševljava intrigantnom kombinacijom Mezcala, Aperola, žute chartreuse i svježeg soka limete – koktel koji reflektira odvažnost i slojevitost istoimene torbe. Drugi, “The Magazine”, nudi rafiniraniji doživljaj s bazom od bijelog ruma infuziranog Earl Grey čajem, pomiješanog s limetom, jednostavnim sirupom, bitterom angosture i kapljicom šampanjca – sofisticiran i pomalo nostalgičan, baš poput stranica Loeweove Zine.

Loewe bar

Loewe bar

Loewe bar

No Loewe Bar nije samo mjesto za piće. Dio njegove čarolije nalazi se na policama koje okružuju goste – pomno odabrana selekcija Loewe mirisnih svijeća i novo izdanje Zinea koji nudi dublji uvid u svijet brenda. Ovdje se moda, dizajn, mirisi i priča susreću u prostoriji koja odiše ekskluzivnošću, a pritom ostaje topla i nenametljiva.

moda

gastro

lifestyle

dizajn

Loewe bar

Ova tjedna transformacija nije samo promotivni trik, već pažljivo osmišljeno iskustvo koje spaja kulturu, stil i senzorne doživljaje, karakteristično za Loeweovu filozofiju. Njihov ulazak u bar-kulturu njujorške scene pokazuje kako luksuz danas ne poznaje granice – on se izražava kroz okus, miris, atmosferu i dojam, a sve više modnih brendova marketinški komunicira kroz gastronomiju. To možemo primijetiti, ako pratimo nove kampanje, ali i otvaranje barova i restorana. Očigledno je kako kupci novog doba žele više, žele iskustvo, a modni brendovi se utrkuju tko će im ga više i bolje pružiti.

SAZNAJ VIŠE: