2000-ih je postojalo samo jedno sjajilo koje je značilo da ste cool i da pratite trendove. To je bio Juicy Tubes s potpisom brenda Lancome koje su sve popularne djevojke imale u svojim kozmetičkim torbicama. Gusto sjajilo u svim bojama s jakim voćnim mirisima je bilo simbol tog razdoblja koje se nostalgično vratilo na novu generaciju beauty ovisnika kao i sve što je vezano za 2000-e. Iako je Lancome revitalizirao ovu kolekciju 2020. godine u posljednjih mjesec dana primjećujemo da se trend opet raširio na TikToku. Razlog? Nove nijanse Juicy Tubes sjajila s naglaskom na nijansu Hallucination (Sparkle) koja ima brončani odsjaj i minijaturne šljokice koje se presijavaju na usnama.
Zašto je ovo sjajilo za usne bilo najpopularnije?
Lancome je uspio napraviti proizvod koji je bogate teksture, dovoljno gust da vam ostaje na usnama, daje lijepu boju i neodoljivo miriše. Pakiranje je bilo bonus jer su svi ostalo brendovi imali klasična pakiranja. Ove tubice su bile zgodne, praktične i izgledale su jako chic. Jedina mana u to vrijeme je bila cijena koja je bila neprihvatljiva za većinu djevojaka u tinejdžerskim danima. Tada nismo mogli priuštiti dizajnerska sjajila kao što se kupuju danas te smo svaku tubicu trošili “na kapaljku”. Kada je zamro trend sjajila i kada su mat teksture preuzele dominaciju, Juicy Tubes više nisu bili cool i Lancome ih je uklonio iz prodaje. Trenutno postoje u 10 standardnih nijansi (plus 4 nove) i svako od njih je obogaćeno vitaminom E koje ima njegujuća svojstva.
U ljetnim mjesecima svi su nosili ulja za usne na čelu s najprodavanijim uljem s potpisom brenda Dior. U hladnijoj sezoni nas očekuje povrtaka sjajila i to gustih sjajila koja ili fiksiraju ruž ili se nose umjesto njega. Juicy Tubes su stalno rasprodani u najpopularnijim nijansama pa ćete morati stražariti na webu brenda Lancome kada naprave restock.