SEARCH

Louis Vuitton lansira makeup s Pat McGrath kao kreativnom direktoricom

La Beauté Louis Vuitton je makeup kolekcija s potpisom poznate vizažistice Pat McGrath, a ova kolaboracija predstavlja povijesni trenutak u beauty industriji
05.03.2025.
IMAGE SOURCE: Louis Vuitton/Instagram
RECOMMENDED

Louis Vuitton, sinonim za vrhunsku izradu i luksuz, službeno je najavio lansiranje svog prvog make-up brenda, La Beauté Louis Vuitton. Ono što ovu vijest čini još značajnijom jest imenovanje Pat McGrath za prvu kreativnu direktoricu ovog beauty brenda, što je pravi povijesni trenutak. McGrath je jedna od najcijenjenijih vizažistica u povijesti, ime koje treže svi brendovi za svoje runway lookove, vlasnica vlastitog beauty brenda, a sad je preuzela ulogu koja će zaista zacementirati njeno ime.

La Beauté Louis Vuitton
Louis Vuitton

Suradnja koja traje više od 20 godina

Njezin rad definirao je beauty estetiku na najvećim svjetskim modnim pistama, a njezin utjecaj proteže se daleko izvan backstagea. McGrath je poznata po inovativnim tehnikama, eksperimentiranju s teksturama i bojama te neusporedivoj sposobnosti stvaranja trendova. Radi u backstageu Louis Vuittona već više od 20 godina, stoga i ne čudi da se brend odlučio s njom sklopiti ugovor. Pietro Beccari, istaknuo je da je odluka o suradnji s McGrath bila logičan korak. “Sada, kao kreativna direktorica La Beauté Louis Vuitton, uzbuđena sam što mogu doprinijeti stvaranju nečega što predstavlja vrhunsku izradu, kreativnost i inovaciju,” izjavila je McGrath u intervjuu.

Dugogodišnji razvoj

Kolekcija koja izlazi na jesen uključuje 55 ruževa, 10 balzama za usne i osam paleta sjenila. Očekuje se da će brend kombinirati visoku estetiku s vrhunskom formulacijom, a sve će biti dostupno isključivo u Louis Vuitton butikima diljem svijeta. Kao što je bio slučaj s parfemskom linijom Louis Vuittona iz 2016., Pietro Beccari, predsjednik i izvršni direktor Louis Vuittona, naglasio je da je u razvoj proizvoda uloženo gotovo četiri godine te da su postavljeni najviši standardi u formulacijama, dugotrajnosti i bogatstvu boja. Pat McGrath je za WWD otkrila pojedinosti, ali je kameru ostavila isključenu kako ne bi došla u iskušenje i pokazala im proizvode, koji su i dalje top secret.

Spajanje putovanja i ljepote

Inspiracija za La Beauté Louis Vuitton proizašla je iz same srži brenda – putovanja. Pakiranja i dizajn proizvoda bit će povezani s pričama o istraživanju i luksuznom nomadizmu, koji su ključni elementi Vuittonove estetike. Primjerice, simbolika broja 55 u liniji ruževa povezana je s inicijalima LV, koji u rimskim brojevima predstavljaju upravo taj broj. La Beauté Louis Vuitton obećava spoj tradicije, inovacije i ekskluzivnosti svojim kupcima. Jedva čekamo vidjeti što su točno pripremili.

SAZNAJ VIŠE: