Louis Vuitton, sinonim za vrhunsku izradu i luksuz, službeno je najavio lansiranje svog prvog make-up brenda, La Beauté Louis Vuitton. Ono što ovu vijest čini još značajnijom jest imenovanje Pat McGrath za prvu kreativnu direktoricu ovog beauty brenda, što je pravi povijesni trenutak. McGrath je jedna od najcijenjenijih vizažistica u povijesti, ime koje treže svi brendovi za svoje runway lookove, vlasnica vlastitog beauty brenda, a sad je preuzela ulogu koja će zaista zacementirati njeno ime.

Suradnja koja traje više od 20 godina
Njezin rad definirao je beauty estetiku na najvećim svjetskim modnim pistama, a njezin utjecaj proteže se daleko izvan backstagea. McGrath je poznata po inovativnim tehnikama, eksperimentiranju s teksturama i bojama te neusporedivoj sposobnosti stvaranja trendova. Radi u backstageu Louis Vuittona već više od 20 godina, stoga i ne čudi da se brend odlučio s njom sklopiti ugovor. Pietro Beccari, istaknuo je da je odluka o suradnji s McGrath bila logičan korak. “Sada, kao kreativna direktorica La Beauté Louis Vuitton, uzbuđena sam što mogu doprinijeti stvaranju nečega što predstavlja vrhunsku izradu, kreativnost i inovaciju,” izjavila je McGrath u intervjuu.
Dugogodišnji razvoj
Kolekcija koja izlazi na jesen uključuje 55 ruževa, 10 balzama za usne i osam paleta sjenila. Očekuje se da će brend kombinirati visoku estetiku s vrhunskom formulacijom, a sve će biti dostupno isključivo u Louis Vuitton butikima diljem svijeta. Kao što je bio slučaj s parfemskom linijom Louis Vuittona iz 2016., Pietro Beccari, predsjednik i izvršni direktor Louis Vuittona, naglasio je da je u razvoj proizvoda uloženo gotovo četiri godine te da su postavljeni najviši standardi u formulacijama, dugotrajnosti i bogatstvu boja. Pat McGrath je za WWD otkrila pojedinosti, ali je kameru ostavila isključenu kako ne bi došla u iskušenje i pokazala im proizvode, koji su i dalje top secret.
Spajanje putovanja i ljepote
Inspiracija za La Beauté Louis Vuitton proizašla je iz same srži brenda – putovanja. Pakiranja i dizajn proizvoda bit će povezani s pričama o istraživanju i luksuznom nomadizmu, koji su ključni elementi Vuittonove estetike. Primjerice, simbolika broja 55 u liniji ruževa povezana je s inicijalima LV, koji u rimskim brojevima predstavljaju upravo taj broj. La Beauté Louis Vuitton obećava spoj tradicije, inovacije i ekskluzivnosti svojim kupcima. Jedva čekamo vidjeti što su točno pripremili.