Koliko doista vrijede svjetski influenceri? Ovo su podaci

Ako ste se ikada pitali koliko ima smisla u angažiranju svjetskih influencera od strane poznatih modnih brendova, dobili smo odgovor. Kim Kardashian je i dalje broj jedan žena na Instagramu
14.07.2022.
IMAGE SOURCE: Balenciaga

Demna zna što radi i to smo napisali već milijun puta. Iako je angažman Kim Kardashian za Balenciagu podigao mnoge obrve kod Balenciaginih klijenata, ali i modnih insajdera od kojih se većina pretvara da su je prihvatili kao nekoga tko trenutno diktira stvari na društvenim mrežama, računica je jasna. Stvari se trebaju prodavati, brend se treba širiti, novac se mora zaraditi. Po pisanju magazine WWD, jučer su objavljene službene statistike tvrtke Launchmetrics u kojima je jasno prikazana dominacija Kim Kardashian i njenog Balenciaga momenta na Tjednu visoke mode.

Njezin post na kojem nosi haljinu predstavljenu u couture kolekciji je imao preko 2 milijuna lajkova, 10 tisuća komentara i financijska vrijednost mu iznosi 935 tisuća dolara. Da, dobro ste pročitali. Jedan post Kim Kardashian dokazano ima vrijednost od skoro milijun dolara. Taj dobiveni media impact value je financijska vrijednost dobivena angažmanom korisnika na nekom postu na društvenim mrežama. Ukupna vrijednost objava Kim Kardashian za vrijeme Tjedna visoke mode u Parizu iznosi nevjerojatnih 2 milijuna dolara, a u stopu je slijedi Chiara Ferragni čija je vrijednost objava procijenjena na 1.5 milijuna dolara. U 10 najvrjednijih objava su se našle i Bella Hadid, Dua Lipa, Maja Malnar, Kris Jenner.

Balenciaga je također zauzela prvo mjesto na društvenim mrežama za vrijeme Tjedna visoke mode, a među prvih pet su se našli  Chanel, Gaultier, Dior i Schiaparelli. Veliki rast je zabilježio i Tjedan muške mode zahvaljujući poznatim influencerima. Pradina revija je imala vrijednost objava u iznosu od 26 milijuna dolara, a sve na račun K pop benda NCT i tajvanskog modela i pjevača Wina Metawina.

Jasno je da se marketing pojavom društvenih mreža nepovratno promijenio i da individualci vode igru. Iako se često zna stvoriti negativna klima oko influencera i stvari koje nam prodaju svaki dan, ništa ne može pobiti ove podatke. Strateško ulaganje u određene influencere je isplativo i brendovi neće odustati od tog načina poslovanja, barem ne u skoroj budućnosti. Znate kako kažu „If it aint’ broke, don’t fix it“.

SAZNAJ VIŠE: