Vjerojatno ste već stotinu puta pročitali nešto na temu tihog luksuza. Posljednja sezona serije Succession je pokrenula tu lavinu natpisa zbog stylinga glavnih likova koji su milijarderi, ali to ne ističu odijevanjem. Ovaj pojam se ušuljao i na beauty police glavnih likova te tako znamo da Kendall Roy koristi kozmetiku brenda Augustinus Bader, a Shiv Roy u svojoj kupaoni ima brendove Olaplex i Ouai. Što uopće predstavlja tihi luksuz u kozmetičkoj industriji? Rekli bismo da je to spoj vječnih i novih brendova koji su namijenjeni manjoj skupini ljudi, a razlog je naravno cijena. Augustinus Bader je sigurno prvi na toj listi i popis ljudi koji obožavaju njegov najprodavaniji proizvod The Rich Cream (zanimljivo ime, zar ne?) je poduži, a na njemu se nalaze imena Victorije Beckham, Kim Kardashian i drugih poznatih dama. Na ovoj listi luksuznih proizvoda bi se mogla naći i kultna krema La Mer koja je već godinama (puno prije Badera) apsolutna vladarica beauty polica svake boljestojeće žene.
Tihi luksuz se u ljepoti ogleda kao skupi minimalizam s dobrim učinkom. U tu kozmetičku torbicu stavite i skupocjene niche parfeme kao i neke bolje proizvode za kosu koji nisu razvikani po drogerijama, a žene ih koriste. Tu možemo svrstati francuski brend Leonor Greyl kao i gore spomenuti Ouai koji potpisuje poznata hair stilistica Jen Atkin. Vjerojatno prvak tihog luksuza je brend Biologique Recherche koji je dugo vremena bio dostupan užem krugu ljudi. Njihovi proizvodi se mogu kupiti samo u salonima, a žene su odlazile u Francusku kako bi dobile signature tretmane po kojima su poznati. Ne smijemo zaboraviti brend Dr.Barbara Sturm iza kojeg stoji austrijska liječnica koja je osvojila tržište s minimalističkim proizvodima na čelu sa SPF kapima Sun Drops koje su prije nekoliko godina bile najtraženiji luksuzni beauty proizvod.