Sasvim logično je pomisliti da, ako nešto skupo platimo, vratit će nam se kvalitetom i dugotrajnošću. Ovo posebno vrijedi kada je kupovina odjeće i modnih dodataka u pitanju. Koliko ste si puta opravdali skupu kupovinu s “barem znam da će trajati”? Ja znam da jesam u više navrata i ako inače ne ulažete u dizajnersku odjeću i modne dodatke, sigurno duže vrijeme razmišljate isplati li se uložiti ili ne. Osim što, ovo opravdanje možda i ne drži vodu kao što je to bilo u, primjerice, vrijeme naših roditelja – neke stvari koje je mama kupila u osamdesetima danas nosim bez problema, međutim nisam sigurna koje će moje stvari, jeftinije ili skuplje, ostati u nasljeđe drugoj generaciji.

Jer cijena više nije jamac za kvalitetu, a kada znamo pozadinu i način na koji se dizajnerske i skupe stvari zapravo proizvode, sve se svodi na lutriju i što ćete točno dobiti u lijepo zapakiranoj kutiji. Dovoljno je zavirit u grupe na kojima se razmjenjuju iskustva s kupovinom dizajnerskih krpica, i naletjet ćete na loša iskustva s, najčešće, dizajnerskim torbama i obućom. Barem bi ime i brend trebali imati neku težinu, ali ispostavlja se da je to sve rjeđe slučaj. Primjer koji je postao viralan? Mladenka i vjenčane cipele i situaciji u kojoj se ne želite pronaći – Jimmy Choo cipele za posebnu priliku koje su više nalikovale na neki Jimmy Cohu sa štanda s dizajnerskim kopijama.
@michaelarose123 I would like to say that with everything happening in the world this is really such a privileged problem to have, but regardless jimmy choo is selling such expensive product that i really dont think there is any excuse for something to be clearly not made with integrity, and for a situation not to be handled with grace by the store. Do better jimmy choo. #jimmychoo @Jimmy Choo
♬ original sound – michaelarose123
Priča ide ovako: Michaela Dante odlučila se počastiti Jimmy Choo cipelama za svoje vjenčanje jer – riječ je o posebnoj prilici za koju želite imati posebne dodatke, a cipele su najbolja opcija za istrošiti se jer ćete ih sigurno nositi u više navrata. Model koji je željela pronašla je u Jimmy Choo ponudi i naručila ih s njihove stranice. Nakon što su došle, cipele je isprobala, vratila u kutiju i tek sljedeći put na probi vjenčanice vidjela da je na cipeli napuknuta koža. Govorimo o modelu The Aurelie 65 koje je platila nešto više od 1000 dolara.
@michaelarose123 The bag came, and i love an uboxing! #jimmychoo @Jimmy Choo
♬ Material Girl – Madonna
Ističe da nije moguće da je oštetila cipele jer ih je nosila svega 5 minuta, a sve je podijelila sa zaposlenicima od kojih navodno nije dobila očekivani tretman. Uslijedilo je natezanje sa prodavačima koji su joj prodali cipele i nakon što su donijeli zamjenske, i na njima je primijetila oštećenje, ovoga puta kod perle koja nije bila zašivena na mjestu. Sve to detaljno je objasnila u TikTok videu od 7 minuta. Odlučila se za povrat novca no tu je naišla na ignoriranje i “neprofesionalno ponašanje”, a povrat novca dobila je tek nakon što je iskustvo podijelila na TikToku – video je u nekoliko dana skupio oko 9 milijuna pregleda i tada je stigao i odgovor iz Jimmy Chooa.


Tada joj se javio upravitelj regionalnog Jimmy Choo ureda i za ispriku joj dao nove Jimmy Choo cipele – i torbu od gotovo dvije tisuće dolara, uz ispriku za neugodnosti, što je sve podijelila u sljedećim videima sa svojim pratiteljima. Dobar PR potez Jimmy Chooa i iako ovakve stvari donose negativnu pažnju na brendove, velika imena poput ovoga vjerojatno neće niti osjetiti posljedice. No, biste li nakon ovakvih iskustava bez razmišljanja kupili njihove cipele?