Kolekcija Stratifications je službeno predstavljena na Zagreb Design Week-u, a sada je dobila I svoj vizualni identitet u obliku kampanje iza koje stoji Kristina Vrdoljak. Po riječima same dizajnerice stratifikacija se definira kao čin sortiranja podataka, ljudi ili objekata u različite skupine ili slojeve. U izradi modne kolekcije uslojavanja se očituju kroz tehniku upcyclinga – elementi streetwear i sportske odjeće, ali i stilovi i žanrovi elektronske plesne glazbe – preoblikovani su u modni jezik.
Uslojavanja se očituju i u načinu konstruiranja (rezovi, nabori, ispreplitanja geometrijskih i anorganskih formi) kako bi se stvorila nova cjelina i unikatan odjevni predmet. Time se naglašava snažna individualizacija nositelja. Prepletanjem, kolažiranjem i strukturiranjem ostataka tkanina koje su označene kao tekstilni višak u proizvodnji kao i dekonstrukcijom već postojećeg odjevnog predmeta koji više nije u uporabi, nastaju potpuno novi.” – izjavila je.
Kolekcija se sastoji od 5 ženskih i 2 muška looka, ali se stilski mogu izmjenjivati i kombinirati zbog unisex krojeva. Paleta boja varira od crne, sive i krom srebrne do različitih nijansi zelene, kao i narančasto crvene. Svi komadi su dostupni za izradu po narudžbi, dok se pojedini ready-to-wear komadi mogu kupiti putem amsterdamskog Paro store weba.
Fotografije potpisuje Kristina Vrdoljak, styling Marcela Vrček, za makeup je zaslužan Roko Maravić, a kosu Nikolija Baretić. Pred objektivom su modeli N Model agencije, Dominik K. i Gloria L.
Sve informacije i vizuale možete naći na Instagramu brenda: @helennkelenn