Imamo novu kolekciju domaćeg brenda Helen Kelen

Helen Kelen je upcycling brend inspiriran kulturom elektroničke glazbe koja se provlači kroz svaku kolekciju. Zamislite najbolje partyje koje ste možda prošli po Berlinu i dobit ćete ideju iza ove estetike
19.12.2022.
IMAGE SOURCE: Kristina Vrdoljak

Kolekcija Stratifications je službeno predstavljena na Zagreb Design Week-u, a sada je dobila I svoj vizualni identitet u obliku kampanje iza koje stoji Kristina Vrdoljak. Po riječima same dizajnerice stratifikacija se definira kao čin sortiranja podataka, ljudi ili objekata u različite skupine ili slojeve. U izradi modne kolekcije uslojavanja se očituju kroz tehniku upcyclinga – elementi streetwear i sportske odjeće, ali i stilovi i žanrovi elektronske plesne glazbe – preoblikovani su u modni jezik.

Uslojavanja se očituju i u načinu konstruiranja (rezovi, nabori, ispreplitanja geometrijskih i anorganskih formi) kako bi se stvorila nova cjelina i unikatan odjevni predmet. Time se naglašava snažna individualizacija nositelja. Prepletanjem, kolažiranjem i strukturiranjem ostataka tkanina koje su označene kao tekstilni višak u proizvodnji kao i dekonstrukcijom već postojećeg odjevnog predmeta koji više nije u uporabi, nastaju potpuno novi.” – izjavila je.


Kolekcija se sastoji od 5 ženskih i 2 muška looka, ali se stilski mogu izmjenjivati i kombinirati zbog unisex krojeva. Paleta boja varira od crne, sive i krom srebrne do različitih nijansi zelene, kao i narančasto crvene. Svi komadi su dostupni za izradu po narudžbi, dok se pojedini ready-to-wear komadi mogu kupiti putem amsterdamskog Paro store weba.

Fotografije potpisuje Kristina Vrdoljak, styling Marcela Vrček, za makeup je zaslužan Roko Maravić, a kosu Nikolija Baretić. Pred objektivom su modeli N Model agencije, Dominik K. i Gloria L.

Sve informacije i vizuale možete naći na Instagramu brenda: @helennkelenn

SAZNAJ VIŠE: