Hermès novom linijom luksuznih satova planira osvojiti tržište

Novom kolekcijom francuski brend Hermès obraća se klijenticama kojima na tržištu neodstaju dobre opcije luksuznih satova
09.04.2024.
IMAGE SOURCE: Hermes
RECOMMENDED

Tržište satova do nedavno je bilo igralište posvećeno pretežno muškarcima. U segmentu ženskih satova dominira tek nekoliko brendova, među kojima su najveći rivali Rolex, Omega i Chanel. Tu je i Hermès koji ima za cilj preuzeti najveći dio kolača, a poziciju planira učvrstiti novom linijom satova Cut koja se obraća ženama. Doduše, iz francuske kuće poznate po kožnim torbama ističu da se nužno ne obraćaju samo ženskom dijelu kupaca već satovi mogu pripadati i u uniseks kategoriju, no svjesni su tko im je target i najveća skupina potrošača.

luksuzni satovi

Hermès luksuzni satovi u pohodu na tržište

Hermès posljednjih nekoliko godina osjetno raste u segmentu luksuznih satova, a rast su posebno zabilježili za vrijeme i nakon pandemije kada su kupci luksuznih dobara ulagali u mala skupocjena zadovoljstva kao što su satovi. Odjeća i torbe tada su bili manje potrebni, a sat kao ulaganje koje se uvijek isplati češće se dodavao u košaricu. Nakon pandemije, uslijedio je val revenge shoppinga koji je također utjecao na potražnju Hermès satova koji je ostao destinacija na koju se klijenti vraćaju po kvalitetni luksuzni sat.

Cut kolekcija Hermès

Od 2020. Hermès je povećao prihode u ovom segmentu za tri puta u odnosu na godinu prije. Inače, njihovi satovi simbol su buržoazije i luksuza još od sedamdesetih kada su predstavljeni i danas isto traženi modeli Arceau i Cape Cod, no tek posljednje tri godine uhvatili su veliki uzlet i priključili se tradicionalno poznatim imenima u svijetu ekskluzivnih satova. Iako Hermes gomila zaradu zbog dobrih poslovnih poteza i brend statusa kojeg uživa na tržištu, sigurno im nije odmogla niti praksa s kojom klijente koji ciljaju na kupovinu Birkin ili Kelly modela praktički prisiljavaju na ulaganje u ostali asortiman prije kupovine željene torbe – strategija zbog koje su nedavno završili na sudu. A u procesu uopće dolaska do opcije kupovine slavnih torbi, njihovi satovi prva su opcija na koji se klijenti odluče.

luksuzni satovi

Hermès optimistično gleda u budućnost jer su sada u Švicarskoj na 16. mjestu najboljih među njihovim proizvođačima i to ispred snažnih imena kao što su Tudor, Panerai i Van Cleef & Arpel. Predvodi i među luksuznim brendovima i nalazi se ispred Bulgarija, Chanela, Montblanca i Louisa Vuittona. Tržište je vrlo kompetitivno, no Hermès se profilirao kao brend koji ima garanciju švicarske kvalitete, snažan imidž i estetiku, a nove klijente planiraju pridobiti i spomenutom Cut linijom koju ovih dana predstavljaju na sedmodnevnom i vodećem eventu u svijetu satova – Watch and Wonders u Ženevi. CEO Hermès Horlogera Laurent Dordet opisuje liniju satova kao sportske, ali na Hermès način, neke odlikuje narančasta boja po kojoj su prepoznatljivi, a cijela kolekcija Cut donosi spoj ženstvenog i sportskog dizajna koji naginje minimalizmu. Ovisno o veličini, detaljima i izradi, za satove treba izdvojiti od 6725 dolara pa do 21,900 dolara koliko iznose modeli optočeni dijamantima.

Hermès sat

S ovom linijom planiraju nadmašiti prethodnu koja je izazvala veliki interes – sportski sat H08 je dizajnirao kreativni direktor Philippe Delhotal prije tri godine i tada je Hermès došao na glas kao relevantan brend s poželjnom ponudom satova. Pratit ćemo razvoj situacije na tržištu luksuznih satova jer je i Chanel prošle godine angažirao Margot Robbie za zaštitno lice luksuznog sportskog sata J12 pa se francuski brendovi, ne samo kroz kožnu galanteriju, pozicioniraju kao direktni rivali.

SAZNAJ VIŠE: