SEARCH

Što je to što jednu modnu kuću čini heritage brendom?

Za mnoge brendove možete čuti da ih se naziva heritage brend, no što to točno znači i zašto se čini da su nam danas važniji no ranije?
15.12.2024.
IMAGE SOURCE: IMAXtree, Pinterest
RECOMMENDED

Razgovor o tradicionalnim luksuznim brendovima koji snažno stoje na svojim temeljima danas je možda važniji nego prijašnjih godina. Već odavno je fast fashion preuzeo dominaciju, a kvaliteta je pala u drugi plan. Promijenila se definicija luksuza i pojam onoga što znači imati luksuzni proizvod. Sve se događa u šestoj brzini i kada uzmete stanje industrije danas u obzir, zaokret prema vintage trendu i arhivi sasvim je očekivan.

Što danas znači heritage brend?

Kako bi zadržali vjerne kupce, opravdali status luksuznog i premium brenda ali i privukli nove klijente koji su zagušeni različitim proizvodima, oni brendovi koji se definiraju kao heritage više no ranije trebaju njegovati i održavati taj status. Imidž se lako može poljuljati, što smo vidjeli smo na primjeru Diora i jeftine proizvodnje skupih torbi. Što onda znači pojam heritage brend? Ne znači samo to da je modna kuća stara ili da ima bogatu arhivu prepunu kolekcija, pravo nasljeđe broji se kroz posvećenost tradiciji, dosljednosti vrhunskoj izradi i poštivanju kodova na kojima kuća počiva. Vrijednosti i utjecaj koji je jedan brend ostavio su okosnice nasljeđa kuće. I naravno, važno je da je sinoniman za pojam luksuza. Ovo su brendovi s jasno definiranim core elementima, čije ćete proizvode uvijek moći prepoznati.

heritage brend

Najpoznatiji heritage brend na svijetu je neupitno Hermès koji je osnovan 1837. godine, i danas napoznatiji po vrhunskoj izradi kože, ekskluzivnosti i zanatskoj izradi. Hermes je simbol ručne izrade u modnoj industriji i jedan od rijetkih brendova koji u današnjoj klimi uspješno čuva status ekskluzivnog brenda. Među poznatim luksuznim brendovima koji nose status heritage brenda su Chanel, Cartier, Gucci, Loewe, Bottega Veneta, Louis Vuitton, Burberry, da navedemo neke. Kada vidite komade s Nova Check karirnim uzorkom ili horsebit motivom, uvijek ćete znati o čijem je proizvodu riječ. Tu su i premium brendovi s dugom tradicijom poput Barboura, Levi’sa ili američkog Brooks Brothers-a, osnovanog 1818. godine.

Kada je izbora na tržištu previše, brendovi s nasljeđem su podsjetnik na pravu definiciju luksuza. Pa, ne iznenađuje što neki od njih danas prolaze renesansu. Primjerice, Carhartt je danas pronašao utočište među streetwear publikom koja će nositi radničku odjeću kao dio stila, a brend je s proizvodnjom utility odjeće krenuo još 1889. godine. To što nosite njihovu radničku jaknu danas pokazuje pripadnost zajednici i dijeljenje istih vrijednosti s brendom, nešto što ne možete komunicirati kroz bilo koji od high street brendova ili luksuznijih imena koji proizvode prvenstveno vođeni trendovima i što većom zaradom.

heritage brend

Renesansu proživljava i Ralph Lauren, a logično je i što je Burberry, koji ne stoji najbolje posljednjih godina, najavljuje povratak korijenima i onome što predstavlja britanski brend u svojoj srži. Najavili su da će nuditi Burberry klasike i navodno će po svemu tome biti manje Daniel Lee, a više Burberry. Očito da je to ono za čim na tržištu postoji potreba.

heritage brend

Na kraju se sve svodi na kvalitetu koju publika itekako prepoznaje, a i sve više cijeni u okruženju fast fashion mode koja je potrošna. Kodovi starih modnih kuća koje imaju konkretnu priču i cilj postojanja koji je iznad profita ono su što zanima javnost koja traži osjećaj pripadnosti – kod brendova koji nasljeđem mogu ponuditi sigurnost.

SAZNAJ VIŠE: