Kako je Gstaad Guy pomogao brendu Loro Piana da opet postane relevantan među mladom publikom?

Gstaad Guy je svojom jedinstvenom pojavom na društvenim mrežama osvojio srca mnogih diljem svijeta
02.03.2024.
IMAGE SOURCE: @gstaadguy
RECOMMENDED

U moru internet fenomena, rijetko kada naiđemo na nekoga tko uspijeva istovremeno zabaviti, intrigirati i inspirirati svojom prisutnošću. Jedan od takvih neobičnih slučajeva je lik poznat pod imenom Gstaad Guy. Za one koji su u ovom trenutku možda zbunjeni ili neupućeni, dozvolite da vas uputim u fascinantni svijet ovog nevjerojatnog lika.

Gstaad Guy, ili GG kako ga njegovi sljedbenici vole nazivati, nije samo još jedan običan influencer ili TikTok zvijezda. On je mnogo više od toga. Rođen iz kreativnosti i šarma, Gstaad Guy je svojom jedinstvenom pojavom na društvenim mrežama osvojio srca mnogih diljem svijeta. Njegov humor i satira čine ga nezaobilaznom figurom na Instagramu i drugim platformama.

Gstaad Guy stoji iza jednog od najpopularnijih profila

Ali tko je zapravo Gstaad Guy? Iza ovog pseudonima krije se mladi kreativac čije je stvarno ime i dalje tajna. Njegova popularnost proizlazi iz genijalnih parodija života bogatih i slavnih, posebno onih koji ljeto i zimu provode na ekskluzivnim lokacijama poput Gstaada, Mykonosa ili Caprija. Publici se predstavlja s dva alter ega, poput šarmantnog Constance i njegovog dvojnika Coltona. Njih dvojica postali su ikone internetskog svijeta, privlačeći pažnju ne samo običnih ljudi, već i članova Forbesove liste milijardera. Ali kako je ova internet senzacija povezana s luksuznim modnim brendom poput Loro Piana? Za to pitanje moramo malo dublje zaroniti u svijet mode i luksuza.

Loro Piana, talijanski modni div poznat po svojoj vrhunskoj kvaliteti, ekskluzivnosti i tradiciji, godinama je bio sinonim za tihi luksuz i sofisticiranost. Njihove kolekcije od najfinijeg kašmira i najkvalitetnijih tkanina osvajaju srca istinskih ljubitelja mode diljem svijeta. Ipak, s vremenom, brend je počeo osjećati potrebu da privuče i mlađu publiku, da se osvježi i prilagodi novim trendovima i preferencijama. I tako na scenu stupa Gstaad Guy? Pitate se zašto baš on.

Gstaad Guy

Naime, kao što smo već napisali, riječ je o imaginarnom liku koji je na šaljiv način prezentirao profile ljudi koji nose ovaj brend. Kada govorimo o luksuzu, a osobito o mladim generacijama, postoji određeni stil, mjesta, lokacije i odjeća koja ih najbolje definira. Pa u tom smislu svi znamo da svjetska mondena klijentela odlazi na skijališta poput St. Moritza ili Gstaada, ali također da nose brendove koji su sinonim tihog luksuza poput brenda Loro Piano. Samim tim njegove kreacije u videima su bile uglavnom u odjeći talijanskog brenda i tako je došlo do suradnje.

brend

Moramo priznati kako od jednog nazovimo krutog, starog brenda koji svoju estetiku nikad nije mijenjao, nismo očekivali ovakav potez, no on se na kraju ispostavio kao vrhunska marketinška odluka. Gstaad Guy je dizajnirao kolekciju cipela za brend. Loro Piana je izbacio na tržište preko 600 pari limitirane edicije Open Knitted Walk, ekskluzivno predstavljene putem Gstaad Guyeva profila. To je bio najbrže prodavani proizvod u povijesti Loro Piane te je u potpunosti rasprodan u samo nekoliko sati. Nakon nekoliko mjeseci, ponovili su istu strategiju s drugom varijantom cipela: Loro Piana Summer Knitted Walks i opet se dogodila rekordna rasprodaja. Što nam ovo govori?

loro piana

Ključ uspjeha ove suradnje leži u savršenom spoju Gstaad Guyevog stila i humora s brendom Loro Piana. Umjesto tipičnih promocija Influencera koji reklamiraju sve živo, Gstaad Guy se uspio povezati s publikom na potpuno drugačiji način. Njegova autentičnost i sposobnost da komunicira s mladom publikom bogataša bila je ključna u privlačenju pažnje na brend Loro Piana.


Ova suradnja je, dakle, pokazala da Influenceri poput Gstaad Guya mogu imati značajan utjecaj na prodaju luksuznih proizvoda, posebno kada se radi o brendovima poput Loro Piana koji tradicionalno nisu bili povezani sa svijetom društvenih medija na ovakav način. Gstaad Guy je pomogao brendu da se vrati u fokus mlade publike, čime je pokazao da je moderna marketinška strategija ključna u današnjem svijetu mode i luksuza. U konačnici, suradnja između Gstaad Guya i brenda Loro Piana predstavlja primjer kako se tradicionalni brendovi mogu povezati s mlađom publikom kroz kreativne i autentične strategije.

No, osim toga, pokazala je i nama svima koliko je u današnjem svijetu marketinga bitno biti autentičan i kako više reklame u vidu, kupite ovo zbog toga što vam to predlaže ‘poznata’ osoba nisu relevantne. Mlađe generacije traže spontaniji i vjerodostojniji pristup, a brendovi su pred sve većim izazovima u vidu toga kako i na koji način prezentirati svoj proizvod. Sigurni smo kako nas u svijetu reklamiranja u narednim godinama čekaju velike promjene koje će biti zanimljivo pratiti.

SAZNAJ VIŠE: