Gen Z je opsjednut mladolikim izgledom. Sabotiraju li sami sebe?

Gen Z je generacija puna paradoksa no, najveći je zasigurno opsjednutost mladolikim izgledom koja ih vodi samo do prijevremenog starenja.
28.04.2024.
IMAGE SOURCE: @kyliejenner/@alix_earle/Pinterest
RECOMMENDED

Gen Z se počeo osjećati „staro“ i iskreno nije nam baš jasno od kuda te izjave dolaze s obzirom na to da najstarija Gen Z skupina ima tek 27 godina i pristup informacijama vezanim za njegu kože koje su za dosadašnje generacije bile vrlo ograničene, Gen Z bi trebao imati najbolje rutine za njegu kože. Osim što govore da se osjećaju staro, šokirani su odličnim izgledom poznatih mnogo starijih od njih, pa nismo više sigurni izgleda li uistinu Gen Z starije ili su generacije prije bolje brinule o sebi samima, odnosno stare li točno u skladu sa svojim godinama?

Njega kože Gen Z

Svaka generacija ima neki „strah,“ za milenijalce je to bio strah od debljanja jer je takozvani „heroin core“ bio glavni trend na svim naslovnicama magazina i sve su žene željele izgledati kao ti modeli s naslovnica. Mnogi bi sada okrivili društvene mreže za usađivanje straha i nemogućih standarda za mlade, ali iz ovog vidimo da uvijek postoji način za promovirati nemoguće standarde, bilo da se koriste tradicionalni mediji poput tiska ili suvremeni mediji poput društvenih mreža. Nedavno sam pročitala da baš ovo može biti poveznica s terminom „almond mom.“ Kako? Jeste li možda primijetili da kada god netko priča o tome da ima takozvanu „almond mom“ se radi o ženi koja spada u generaciju milenijalaca i taj strah od debljanja i „nezdrave“ hrane je vjerojatno potekao iz njezine mladosti.

Boji li se Gen Z starenja?

Sada su i mlađe majke dobile termin koji ih opisuje, a radi se o terminu „serum mom“ i zapravo je upravo ono kako i zvuči. Majke opsjednute njegom kože i serumima baš zbog straha od starenja. Gen Z voli za svaku pojavu koristiti termine koji se često usade u svakodnevni razgovor pa se tako uz „serum mom“ govori i kako Gen Z „stari kao mlijeko.“ Možda vam ovaj izrazi zvuči poznato, to je zato što smo prije mnogo češće slušali o nekome tko „stari poput dobrog vina,“ zapravo i sada čujemo kako se taj termin koristi kada Gen Z opisuje poznate osobe koje pripadaju generaciji milenijalaca. Nismo baš sigurni kako netko tko još nije ni krenuo starjeti za sebe govori da „stari poput mlijeka,“ ali to čujemo sve češće.

Postoji li mogućnost da je Gen Z u pravu kada dođe do toga da su krenuli puno ranije starjeti? Svakako. Danas je očito zavladao toliki strah od starenja da se i oni najmlađi pripadnici Gen Z osjećaju kao da moraju krenuti koristiti aktivne sastojke u svojim rutinama za njegu kože, a ovaj problem je sve prisutniji kod generacije Alpha iz koje je i izbio Sephora kids fenomen. Osim aktivnih sastojaka, neki smatraju kako su rane 20-e savršeno vrijeme za krenuti eksperimentirati s različitim filerima, koji se često preporučuju tek nakon 30-e. No, smatram i kako su društvene mreže i prekomjerno korištenje filtera, ali i 20-godišnji influenceri (koji promoviraju korištenje aktivnih sastojaka i filera) imali ulogu u tom usađivanju straha kod generacije koja ima sve predispozicije za imati najbolje rutine njege kože i uistinu „ostarjeti kao dobro vino.“

Kylie Jenner Gen Z

Alix Earle Gen Z

Nažalost generaciji Z si opsesijom mladolikim izgledom očito čini samo nažao i u pokušajima da što duže očuvaju svoju mladost uništavaju svoja lica raznim tretmanima i aktivnim sastojcima koji uopće nisu primjereni za njihove godine, a mogli su biti savršen dodatak njihovim rutinama kroz nekoliko godina. Čini se kako su mnogobrojne informacije o njezi kože očito postale više prokletstvo nego blagoslov, jer su svi prepušteni količini informacija koju jednostavno ne mogu procesuirati i onda samo pokušavaju sve pratiti bez nekog dubljeg razumijevanja. Smatram kako starenje nije nešto čega bismo se trebali bojati i kako se treba početi tretirati kao normalan dio životnog ciklusa, što ono i je, te se cijeniti priče koje svaka bora koja s godinama dođe piše.

SAZNAJ VIŠE:
Matija Pavleković
| 02.12.2023.