Gdje su nestale negativne recenzije beauty proizvoda?

Toliko puno novih proizvoda otkrivamo svakog mjeseca, a sve rjeđe viđamo negativne recenzije beauty proizvoda. Nemoguće je da su svi fantastični. Otkrivamo što se zaista događa s beauty tržištem.
08.04.2023.
RECOMMENDED

Nije potrebno biti posebno pronicljiv da se shvati kako je beauty business postao ozbiljna stvar. Krase ga nezasitnost i oksimoroni. U potrazi smo za recenzijama od kreatora, ali im baš ne vjerujemo u potpunosti. Beauty kreatori svojim ponašanjem ponekad i opravdaju takvo nepovjerenje (slučaj Mikayla i maskara) što otežava posao mnogim kreatorima koji zaista drže do svog integriteta. Mnogo se beauty brendova bori za našu pažnju, a greške se ne opraštaju. Negativna recenzija može lupiti pečat stigme koja se ne da skinuti. No ne recenzira se samo proizvod. Danas je iznimno važna zajednica koju brend gradi. Drunk Elephant se još uvijek oporavlja od bezobrazluka kojeg su pokazali na društvenim mrežama 2019. U takvom labilnom ekosustavu, zanimljivo je kako sve rjeđe nailazimo na negativne recenzije.

Možda vam je prva misao nakon ove rečenice: “Pa normalno kad je sve plaćeno”, i neću se praviti kako taj oblik marketinga ne postoji, no pravi razlog zašto je sve manje negativnih recenzija skriva se u promjeni koja se dogodila beauty industriji.

promjene u beauty industriji

Kad god sam na nekim beauty skupovima ili predstavljanjima novih beauty brendova, jedna specifična tema uvijek dođe na red među uzvanicima. Ne možemo se načuditi koliko je naše tržište zasićeno beauty brendovima. Od preparativne pa do dekorativne kozmetike, za tako mali broj stanovnika, krcati smo brendovima koji traže našu pažnju. Ništa manje zasićeno nije ni svjetsko tržište. U tom bogatstvu konkurencije, znate što si brendovi ne mogu priuštiti? Loš proizvod.ž

Nakon revolucije koju je napravio The Ordinary, niti jedan brend više ne može prodavati priče o magičnim kremama, bez da okrenemo pozadinu pakiranja i vidimo što je unutra. Čak i ako netko nije vrsni znalac o kozmetičkim sastojcima, lako pronađe informacije na internetu. Kupci su danas izuzetno dobro obrazovani, a još je lakše doći do informacija koje ih zanimaju. Za stvaranje kozmetičkog proizvoda od nule, potrebno je 6 mjeseci do godine dana. Kod krema sa zaštitnim faktorom, period od kreiranja, testiranja i lansiranja može biti i dulji.

U prosjeku je potrebno dvije godine za usavršavanje SPFa kako bi bio spreman za tržište. Možete li zamisliti da ulažete u razvoj proizvoda godinu i više dana, a da pri tome proizvod bude osrednji? Konkurencija će pojesti takav brend i proizvod. 

No nije konkurencija jedini neprijatelj novih proizvoda. Uz svoju rutinu njege, vrlo smo vezani. Njega kože je vrlo intimna stvar, stoga je teško pridobiti nove kupce bez proizvoda koji su izvanserijski fantastični. Danas se često radi na tome da proizvod pruža neki trenutni učinak kako bi se kupac uvjerio da djeluje i nastavio ga koristiti kako bi naposljetku doživio i dugoročni učinak. Ovo je iznimno težak zadatak jer je većini proizvoda potrebno barem mjesec dana da pokažu prve znakove djelotvornosti.

Ne kažem da se brendovima ne zalome loše serije šarži ili formulacije općenito, ali to je danas sve rjeđa pojava. Kupci su puni znanja, konkurencija je oštra, a izbora je na pretek. Tko bi se u takvom ekosustavu uopće usudio lansirati loš proizvod sa slabim djelovanjem? Čak niti beauty giganti nisu toliko neodgovorni. Rijetko što se danas prodaje samo od sebe, a ako nas neki proizvod razočara, imamo još 1001 opciju. Na tržištu je prisutno zaista vrlo malo loših proizvoda, zato su i negativne recenzije sve rjeđa pojava.

SAZNAJ VIŠE:
BURO.
| 02.06.2022.