Farfetch želi zavladati luksuznim beauty svijetom

21.04.2022.
IMAGE SOURCE: Farfetch
Share on facebook
Share on twitter
Share on email

Ima li boljeg indikatora koliko je postao velik beauty business kad se luksuzne modne kuće, koje do nedavno nisu zanimali nikakvi serumi, okrenu svim najbitnijim beauty brendovima i ponude najveći beauty izbor. Osobno, bila sam vrlo zbunjena kad je Estée Lauder kupio The Ordinary, a sad nam dolazi vijest kako luksuzni webhop Farfetch na jednom mjestu okuplja sva bitna beauty imena. Kad kažem beauty, ne mislim samo na njegu kože. Farfetch se u sklopu svoje “Only on Farfetch” ekskluzivne ponude potrudio ponuditi parfeme, proizvode za njegu kose i kože, šminku te proizvode generalne kategorije koju možemo nazvati wellbeing. Tu priča ne staje. Itekako se zahuktava.

Farfetch pojmove ekskluzivnost i luksuznost itekako širi te gura mnogo dalje od ijednog beauty webshopa. U sklopu projekta “Beauty Global Collective”, Farfetched okuplja zajednicu beauty stručnjaka poput bivše direktorice Beautyja za Vogue Sarah Brown te Nellie Eden koja je radila kao kreativna konzultantica za Byredo. Za pomno biranje proizvoda koji će biti zastupljeni na shopu zaslužne su vizažistice Erin Parsons i Isamaya Ffrench, dermatologinja Michelle Henry te kozmetička formulatorica i poznata beauty bloggerica Michelle Wong kako bi zadovoljili znatiželje kupaca oko stvarne učinkovitosti proizvoda.

Ipak ono što mi je najzanimljiviji potez, jest ulazak u digitalni svijet, gdje drugi beauty brendovi i trgovci do sad nisu. Osiguravši suradnje s Roblox i The Sims 4, Farfetch ulazi u prostor bez beauty konkurencije. Cilj je pomaknuti granice ljepote i ponuditi novo iskustvo njege izvan ograničenja ne-digitalnog svijeta. Naglasak na digitalnom iskustvu tu ne staje. Ako ste ikada imali problema s odabirom ruževa, Farfetch će biti od velike pomoći. Pomoću VR tehnologije, moći ćete digitalno isprobati ruževe prije nego ih kupite.

Ovi strateški bold potezi su itekako bitni za prezasićeno i dobro etablirano beauty tržište s kupcima koji su navikli kupovati beauty i wellbeing proizvode na Cult Beauty, Soko Glam i Lookfantastic specijaliziranim webshopowima. Osim stavljanjem naglaska na digitalni aspekt kupnje i iskustva, Farfetch planira fokusirati se na stvaranje zajednice kao ključni dio beauty strategije počevši od samog tima kojeg su okupili da osobno odaberu brendove koje će zastupati. Kupce će pozivati da se priključe mreži beauty entuzijasta kako bi sami dijelili beauty savjete, a prilikom kupnje moći će se skupljati i community bodovi kako bi mogli doći do još ekskluzivnijih ponuda.

Specijalno odabrani brendovi od strane stručnjaka koji su dostupni na Beauty segmentu su dobro poznati luksuzni prvoligaši poput Dr.Barbara Sturm, Augustinus Bader, Tom Ford, La Mer te indie brendovi poput Westman Atelier, By Terry, Alpha-H, Votary i Charlotte Mensah. Osim navedenih, ponudu obogaćuje prvi Off-White parfem PAPERWORK.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
SAZNAJ VIŠE: