Fake it till you make it: Influenceri na Coachelli

Dj Diplo je u jednom intervjuu izjavio da Coachella ima 40 levela VIP-a i da sve izgleda kao "Igre Gladi" za Influencere. Većina ne uspije ući na festival. Što rade tamo?
17.04.2023.
IMAGE SOURCE: Instagram
RECOMMENDED

Coachella je sve osim glazbenog festivala i tako je već nekoliko godina. Iako imaju jedan od najboljih line upova-a na svijetu svi samo pišu o odjeći influencera i količini VIP-ovaca koji ga pohode. Zašto? Zato što su veliki brendovi počeli voditi igru i tako skrenuli pažnju s glazbe na svoje proizvode i more Influencera koji se presvlače deset puta dnevno za društvene mreže. U posljednja dva dana mogli ste vidjeti stotine videa na temu „get ready with me“. Svaki video je sponzoriran od strane nekog brenda koji je zakupio vilu i napunio je Influencerima. I sve bi to bilo ok jer svi budno prate Coachellu i profile „sretnika“ koji su tamo, da nije procurila informacija o fejkanju festivala.

Kako fejkaju?

Veliki broj influencera nemaju upad na festival i cijela ta „get ready with me“ farsa je samo za društvene mreže. Dođu u vilu, presvlače se, snimaju se i onda odu kući jer nisu dobili VIP. Mislite li da je suludo? Ne zaboravite da su ljudi iznajmljivali set koji izgleda kao privatni avion samo da bi svojim followerima prikazali kako žive u bogatstvu. Također ne zaboravite koliko je influencera uhvaćeno u slikanju u prvoj klasi samo da bi se vratili u ekonomsku gdje su imali mjesto. Informacija da odlaze na put samo da bi se pravili da su na festivalu nas uopće ne čudi.

@lorengray

here to validate ur fomo 🤞🏼😽💌

♬ Rodeo (Remix) – Lah Pat & Flo Milli

VIP ulaznica za Coachellu je najtraženija na svijetu jer se u VIP-u trljate od rame s Justinom Bieberom, Bad Bunnyjem, The Weekndom i ostalim zvijezdama s A liste. Rijetko tko je dobije ako nije mega influencer, a takvih je realno malo. Brendovi koji iznajmljuju kuće za influencere također nemaju tu moć da im srede najveći VIP. Kako je Diplo izjavio, Coachella ima nekoliko levela VIP ulaza i male su šanse da neki mass brend može dobiti najveći rang VIP-a za nekoliko influencera. Tu su i after partyji koji se događaju u vilama i na koje su samo pozvane zvijezde s A liste. Mediji su polako počeli hejtati cijelu ovu farsu oko Coachelle jer se izgubio smisao festivala. Čini se da nitko više ne dolazi ovdje da bi uživao u glazbi. Svi dolaze da bi promovirali novi proizvod ili fotkali odjevne kombinacije. Lineup je očito nebitan.

SAZNAJ VIŠE:
Lucija Vogrinc
| 16.07.2022.