Posjetite mlađu verziju čuvenog pariškog restorana Lapérouse

Benjamin Patou iz francuske ugostiteljske grupe MOMA stoji iza ideje Café Lapérouse, spin-offa poznatog pariškog restorana kojeg posjećuju brojne poznate ličnosti
06.07.2018.
IMAGE SOURCE: Hôtel de la Marine

Teško je ne posjetiti Pariz, a bar ne čuti za restoran Lapérouse jer to čuveno mjesto postoji 250 godina. Radi se o pariškom hot spotu, ovaj restoran obožavaju poznate ličnosti i njihov spisak gostiju sliči na „svako tko je netko u gradu“ listu, između ostalih na njemu su: Victor Hugo, Émile Zola, Marcel Proust, Kate Moss i George Clooney. Ako još niste znali, restoran ima svoju „mlađu sestru“ – Café Lapérouse.

Iza projekta stoji Benjamin Patou iz francuske ugostiteljske grupe MOMA, u okviru koje već posluje nekoliko vrlo uspješnih restorana u Parizu kao što su Manko, Andia i NOTO. Benjamin je došao na ideju da spin-off restorana Lapérouse otvori u okviru novog hotela Hôtel de la Marine. Na toj misiji radio je uz Antoinea Arnaulta iz grupe LVMH, a zatim su pozvali Cordéliu de Castellane art direktoricu brendova Dior Maison i Baby Dior da se uključi u priču i dizajnira interijer.

Zajedničkim snagama stvorili su super chic lokaciju u Parizu. U kafeu prevladava luksuzan dekor koji kombinira morsku temu i art deco i, začudo, to jako dobro funkcionira. Cordélia je inspiraciju pronašla u putovanjima na koje je mornar La Pérouse išao, odnosno u njegovim ekspedicijama od Havaja do Japana. Café Lapérouse ima dvije sale za ručanje i dvije terase i svaki dio predstavlja asocijaciju na morska putovanja. Drvo asocira na brod, namještaj od pruća podsjeća na egzotične destinacije, plave nijanse su tu kao hommage plavetnilu oceana. Naravno, u prostoru postoji gomila Dior Maison detalja: od svijećnjaka do košara. Na zidovima su floralne tapete na kojima su oslikani cvjetovi kakvi rastu na otocima u Tihom oceanu, dizajn je osmislila sama Cordélia, a sve je izvedeno u specijalnom luksuznom tekstilu. U prostoru s tako visokim plafonima obično je dosta teško kreirati toplu i ušuškanu atmosferu, ali ona je pronašla savršeno rješenje, plafon je prekrila modrim i prugastim materijalom, kako bi kod gostiju probudila osjećaj da su na vodi.

Pored restorana ovog mjeseca će biti otvoreni vinski podrum i bar s delicijama, čokoladom i sladoledom. Ono što je najbolje od svega jest da će se koncept širiti, već je najavljena druga lokacija u St Tropezu, a priča se da vlasnici već traže lokale u Londonu, Singapuru, Miamiju i New Yorku. Ali dok se to ne dogodi, obavezno posjetite kafe u Parizu, ako vas put nanese.

SAZNAJ VIŠE: