Can’t (Re)Touch This: Cult Beauty zabranjuje retuširane slike

Britanski brend Culty Beauty uvodi zabranu korištenja retuširanih fotografija modela u svojim katalozima i na društvenim mrežama
05.07.2023.
IMAGE SOURCE: Instagram @cultbeauty
RECOMMENDED

Već smo pisali o štetnosti filtera na društvenim mrežama koji su postali veliki problem među današnjim generacijama. Među njima se istaknuto TikTok filter Bold Glamour koji nema glitch i nemoguće ga je primijetiti. Ne sjećamo se kad smo zadnji put vidjeli fotografiju koja nije sređena, a brojni alati u postizanju retuširanih slika i videa postali su standardna praksa. Neke države i brendovi odlučili su stati na kraj ovom nezdravom trendu pa je tako Francuska još 2017. donijela zakon o obaveznoj oznaci fotošopiranja modela u reklamama, a sada ide i korak dalje te će donijeti nove zabrane koje će se odnositi na francuske influencere. Nakon sve većeg podizanja svijesti o štetnosti uređenih fotografija, beauty brend Cult Beauty zabranio je korištenje retuširanih fotografija modela u svom katalogu i na društvenim mrežama.

Nove mjere uključuju ograničenja uređivanja fotografija koje su snimili kreatori sadržaja trgovca u vlasništvu THG-a (The Hut Group). Dolazi i novi sustav označavanja u kojem će se jasno dati do znanja koja slika je retuširana, a koja nije. Cult Beauty je rekao da se ovim pravilima i zabranama žele uhvatiti u koštac s „epidemijom“ anksioznosti i poremećajima u prehrani među ženama i muškarcima koji redovito gledaju pretjerano uređena tijela i boje kože. „Mladi ljudi su ranjiviji nego ikad prije na opasnosti koje predstavljaju retuširane slike tijela i nerealni standardi ljepote“, rekla je Lucy Gorman, izvršna direktorica THG Beauty.

Kampanja „Can’t (Re)Touch This“

Uz nova pravila i revidirane poslovne standarde sadržaja, Cult Beauty je pokrenuo kampanju Can’t (Re)Touch This“. Kampanja uključuje pojačane napore za prikazivanje inkluzivnih vizualnih elemenata koji predstavljaju ljude svih oblika, veličina i boja na svojim digitalnim kanalima. Pismo u kojem brend zahtjeva strože zakone koji reguliraju korištenje retuširanih fotografija tijela poslano je britanskom premijeru Rishiju Sunaku. Cult Beauty je također podržao parlamentarni prijedlog zakona u kojem je obavezno označiti da je slika digitalno obrađena u svrhu poboljšanja proporcija tijela.

SAZNAJ VIŠE:
Kristina Mikulić
| 25.03.2023.