Francuska se bori protiv Instagram filtera. Evo što se događa

Francuska želi stati na kraj korištenju Instagram i TikTok filtera koje influenceri koriste za promociju proizvoda. Je li na pomolu novi zakon?
28.03.2023.
IMAGE SOURCE: Instagram/TikTok

Posao influencera se regulirao u većini razvijenih svjetskih zemalja koje su donijele zakone da svaka reklama mora biti jasno naznačena kako bi pratitelji znali da im osoba ne prodaje vlastito iskustvo već plaćeni pr. Svi poštuju ove zakone jer su kazne poprilično visoke i brendovi i influenceri se ne žele pronaći u situaciji da ih moraju platiti. Francuska bi mogla otići korak dalje u zaštiti korisnika društvenih mreža s novim zakonom koji će predložiti ministar Bruno Le Maire, a koji će se odnositi na 150 tisuća influencera u Francuskoj. Pisali smo već stotinu puta o štetnosti filtera koji su postali veliki problem za mlađe generacije. Morate razumjeti da je korištenje istih izmaknulo kontroli i da smo prešli put od Snapchat zezancije i filtera sa psećim ušima do Bold Glamour filtera koji se ne može ni prepoznati jer nema karakterističan glitch kada prijeđete rukom preko glave.

Bruno Le Maire je izjavio da pokreće inicijativu obavezne oznake korištenja filtera ili fotošopa u slučaju influencera, a kako bi zaštitio korisnike društvenih mreža:

„Na ovaj način ćemo ograničiti destruktivne psihološke posljedice za korisnike društvenih mreža. Promocija estetske kirurgije putem influencera će također biti zabranjena. Želio bih naglasiti da ćemo imati nultu toleranciju za sve Influencere koji ne poštuju zakon. Više nema kršenja pravila.“ – napisao je na Twitteru.

Francuska je još 2017. godine donijela zakon o obaveznoj oznaci fotošopiranja modela u reklamama. Društvene mreže su još uvijek siva zona i veliki broj beauty influencera koristi filtere prilikom reklamiranja proizvoda što je posebno vidljivo na TikToku. Francuska bi sada tome mogla stati na kraj.

SAZNAJ VIŠE: