BURO. predstavlja: nova kolekcija brenda Mom’s Pants

Omiljeni srpski brend Mom's Pants otvara vrata svog showrooma u Zagrebu, a kao najbolju najavu novog poslovnog pothvata predstavili su i novu kolekciju
07.03.2023.
IMAGE SOURCE: Luka Bošković

Kad govorimo o uspjehu nekog modnog brenda na regionalnoj razini možemo reći da je Jelena Đokić stvarno napravila čudo. Počela je skromno s tek jednim odijelom i polako i pametno širila priču uvijek s naglaskom na kvalitetne i vrhunski izrađene komade koji opet nisu besramno skupi. Jelena dizajnira za određeni tip žene i upravo je tako i stvorila bazu vjernih klijentica po cijeloj regiji, a veliki broj njih se nalazi u Hrvatskoj. Stoga je otvaranje showrooma u Zagrebu bio logičan korak na njenom poslovnom putu. Ako pratite brend Mom’s Pants, onda znate da uvijek rade kapsulne kolekcije i da rade po sistemu „dropa“.

Svakih nekoliko mjeseci predstave kolekciju i svaka se nadograđuje na onu prethodnu. Što to znači? To znači da komade ovog brenda kupujete kako biste slagali svoj ormar na jedan sistematičan način. Sigurno ste vidjeli Mom’s Pants baloner koji je načinjen od mekane eko kože i koji je best seller brenda otkako su ga objavili. Njihov zimski kaput muškog stila je privukao (ne)željenu pažnju jednog velikog i jako popularnog američkog brenda koji se vidno inspirirao dizajnom i potom izbacio svoju verziju tog istog kaputa. Međutim Jelenu to ne smeta toliko. Ima plan, radi po svome, a od takvog čina kopiranja se nažalost danas rijetko tko može zaštititi.

Nova kolekcija „Amra“ koja je predstavljena jučer donosi prepoznatljiva snažna ramena koja su provučena kroz cropped košulje, oversized blejzere kratkih rukava i dvije neodoljive haljine koje savršeno naglašavaju liniju tijela. Jelena je koketirala sa sportskim chicom i dizajnirala ženstvenu verziju tracksuita – gornji dio trenirke s patentnim zatvaračem koji nas asocira na trenirke kakve su se nosile 80-ih, a koji je sparen s elegantnom pencil suknjom u istom stilu.


„U ovoj kolekciji smo razmišljali o novoj ženskoj ulozi, emancipiranoj ženi s glasom, ženi koja je neovisna. Onoj koja je zadržala standarde ženstvenosti, ali je istovremeno u svoj stil počela ugrađivati mušku siluetu. Glavni cilj ove kolekcije je bio pronaći pravu notu između funkcionalnosti i elegancije, mješavine moći i ženstvenosti za svaku ženu“ – izjavila nam je Jelena.

Kolekcija će uskoro biti dostupna online, a moći ćete je pogledati u zagrebačkom showroomu o kojem vam više informacija donosimo sljedeći tjedan nakon otvorenja.

SAZNAJ VIŠE: