U veljači ove godine BURO. je predstavio svoj prvi BURO. Beauty Project. Jedan kožni decentni neseser koji može služiti kao clucth torba se proširio društvenim mrežama i izazvao veliki interes među publikom. Nitko nije očekivao da će proizvod naići na tako velike reakcije i da će se tražiti primjerak više. Devet mjeseci nakon inicijalnog predstavljanja projekta Antonija Pejković i Ana Pavić su u finalnim pripremama za novo izdanje na kojem već neko vrijeme rade sa svojim timom. Sve je spremno za veliki launch koji će se dogoditi 04.11. Uoči lansiranja projekta razgovarala sam s Antonijom i Anom i saznala neke detalje o procesu stvaranja, kreativi, organizaciji, ali i o BURO. filozofiji unutar samog brenda.
Uskoro izlazi nastavak BURO. Beauty Projecta koji je premijerno predstavljen u veljači ove godine. Što nam možete reći o novom izdanju?
ANA: Možemo vam reći da će izaći sljedeći tjedan, da smo jako uzbuđeni oko projekta i da je još bolji od prethodnog. Imamo neke novosti vezane uz sam projekt za koje vjerujem da će razveseliti mnoge, ali moramo čekati još nekoliko dana. Sve je u BURO. stilu i naravno kvaliteta nam je bila prva i osnovna nit vodilja. Napomenut ću i da imamo boju sezone.
ANTONIJA: U finalnim smo pripremama oko velikog lansiranja i ja već završavam detalje oko offline dijela aktivacije. Trenutno smo svi u redakciji uzbuđeni jer vjerujemo da pred sobom imamo nešto stvarno vrijedno i veliko za nas i za naše partnere. Još se malo strpite i sve ćemo pokazati.
Prošli projekt je obilježio crni minimalistički neseser koji je u stvari i večernja torba. Imao je veliki odjek na društvenim mrežama. Kako ste došli na ideju da napravite takav proizvod?
ANA: Razmišljali smo o tome da komad mora imati više od jedne namjene i da mora imati neku vrijednost. Puno stvari bacamo i gomilamo kao žene. Ja imam bar 6 nesesera doma i nekako ih ne doživljavam kao nešto što je poseban komad. Više su mi praktičan artikl u koji odlažem šminku. Zato je ideja bila prava koža i zato je bila pismo torba.
Dizajn je bio minimalistički i moderan u skladu s aktualnim trendovima, a trendovi već nekoliko godina nalažu ovu siluetu. Nećemo se sad praviti da smo izmislili toplu vodu. Crna clutch torba je nešto što postoji u svim mogućim verzijama. Mi smo samo željeli imati svoju i da je što jednostavnija i kvalitetnija. Izgleda da smo u tome uspjeli jer su nas ljudi zvali mjesecima nakon lansiranja i pitali zašto to nije u prodaji kao torba. Bilo je jako simpatično kada su sve uzvanice stigle na Soiree event s torbom pod rukom. Tad smo znali da se ženama stvarno sviđa i da to nije neki umjetno stvoreni hype na društvenim mrežama jer se ljudi eto zahvaljuju što su primili poklon. Baš smo bile sretne i ponosne tu večer.
Za proizvodnju je bila zaslužna modna kuća Mona. Kako i zašto baš Mona?
ANTONIJA: Mona je bila prvi izbor za BURO. Beauty Project iz više razloga. Prvi je taj jer govorimo o najvećem regionalnom modnom brendu koji ima najbolje kožne kolekcije i tu doista nemaju konkurenciju. Drugi razlog je taj što uspješno surađujemo već godinama. Naime možda mnogi ne znaju ali kada je Mona tek ulazila na hrvatsko tržište 2019. godine, mi smo im organizirali prvi event. Radilo se o večeri za nekih stotinjak uzvanika u muzeju Mimara na koju su bili pozvani predstavnici medija, poznate osobe i influenceri. Od tad njegujemo jedan fantastičan poslovni odnos pun poštovanja i s godinama je sve bolji. Drago nam je da su ostvarili tako veliki uspjeh na našem tržištu i da su Hrvatice prepoznale koliko su kvalitetni i koliko ulažu u svoje kolekcije i svoju prezentaciju. U Srbiji su već godinama broj 1 i tu nema neke rasprave oko statusa koji uživaju.
Novi projekt prati i kampanja. Koja je bila inspiracija iza kampanje?
ANA: Ovaj put smo odlučili da kreativa bude što više clean, bez nekih distrakcija u scenografiji. Model je mlada glumica Lucija Rukavina koja nam se pokazala kao pun pogodak za ovu priču. Ne mogu reći previše jer kampanja uskoro izlazi pa sve možete doživjeti sami i sami odlučiti što vidite i sviđa li vam se to što vidite, bez neke moje sugestije i „što je pisac htio reći“ eseja.
Kako biste opisali BURO. estetiku nekome tko ne zna za BURO.?
ANA: Nama je estetika ključna na portalu što se može primijetiti čim kliknete na BURO. Osobno sam jako osjetljiva na sve vizualno što prezentiramo i možda sam čak i opsesivna u nekim segmentima prezentacije portala čak i na društvenim mrežama. Meni je drago da smo mi kao ovako mali tim postali vizualni benchmark u našoj kategoriji portala što se itekako primijeti. Nas nije puno u timu i stvarno se trudimo da budemo na nivou i da svaka osoba koja ode na BURO. vidi da je tu sve razrađeno od početka do kraja. To je naš respekt za čitatelja koji je izdvojio svoje vrijeme i otišao na BURO. Želim da svatko tko čita BURO. ima dobro iskustvo, vizualno i sadržajno. To je nešto na čemu aktivno radimo i uvijek ćemo pomicati granice u tom segmentu.
Kako se stvara ovakav projekt? Koliko brendova je prepoznalo ovaj projekt kao potencijal za promociju?
ANTONIJA: Imamo tu sreću da smo uspjeli dobiti i zadržati povjerenje renomiranih beauty brendova. Imamo noviteta u ovom projektu, ali i klijenata koji nas prate od početka i koji su nam poklonili povjerenje kada smo još bili u „building“ fazi BURO.-a u ovom novom izdanju koje vidite danas. Kao što je Ana rekla mi smo mali tim i ne možemo konkurirati nekim velikim kućama, ali to ima i prednosti jer kao mali mi promijenimo stvari u sekundi. Samo odlučimo da nešto ne želimo tako i izokrenemo sve i pristupimo projektu s druge strane. Projekt se gradi mjesecima brick by brick kako se kaže i stvarno pazimo na svaki detalj. Nama je važna i pozicija stickera na vrećici. I oko toga se znamo raspravljati.
Prvo izdanje projekta je imalo online i offline aktivaciju. Hoće li biti isti slučaj i s novim projektom?
ANTONIJA: Da, hoće. Cijeli projekt je zamišljen kao kombinacija online-a i offline-a te ćemo nastaviti u tom smjeru za drugo izdanje. Već završavamo dogovore za taj dio projekta koji će se realizirati u studenom i opet ćemo imati jednu opuštenu večer uz nama drage suradnike.
Offline projekti su opet postali jako značajni za mnoge digitalne brendove. Kako to funkcionira u BURO. svijetu?
ANA: Uspjeli smo ostvariti nekoliko signature offline projekata tijekom godina i jako mi je drago da smo kod klijenata prepoznati kao community jer BURO. jeste community. Uvijek se nadam da na portalu okupljamo veliku grupu istomišljenika i ljude koji vole velike tekstove, kritičke osvrte i nije im samo bitno gdje što ima za kupiti. Sve je to jedna cjelina na kojoj radimo u svakoj kategoriji portala.
Što se offline tiče, uvijek će mi u odličnom sjećanju ostati veliki projekt za brend Samsung koji smo radili u suradnji s agencijom MPG i koji je doista odjeknuo online i offline. STUDIO 22 je bio kreativno i organizacijski zahtjevan projekt koji se paralelno događao na dva tržišta i iznjedrio je cool evente i priče.
Bottomless Brunch je signature projekt koji uvijek okupi veliki broj cool ljudi za koje i stvaramo naš online sadržaj. To je stvarno dobar dnevni tulum na kojem uvijek i isključivo sviramo rnb i rap. Onda ću spomenuti našu Proud To Be Rare večeru u Muzeju grada Zagreba na kojoj smo okupili 50 istaknutih kreativaca iz raznih područja djelovanja, a koja je bila kulminacija online projekta Proud To Be Rare koji smo ostvarili s agencijom Bruketa & Žinić Grey. Za tu večer smo angažirali Felvera jer smo htjeli klupski vibe u prostoru koji to u stvari nije. Uz fine dining meni Maria Mihelja i ekipe iz El Toro restorana smo dobili jedinstveno iskustvo o kojem uzvanici i danas pričaju i pitaju nas kad ćemo opet napraviti nešto slično.
Na kraju dana mi ništa ne radimo samo da bi se napravilo. Iza svakog projekta stojimo s punom kreativnom odgovornošću i nikad ne ulazimo u projekte koji ne rezoniraju s našim viđenjem BURO. brenda. Nije baš sve u novcima, nešto je i u strpljivom i upornom građenju imidža i identiteta zbog kojeg onda klijenti to prepoznaju i dođu k nama. Nama je to strategija. Istina, sporiji je i teži put od onog na kojem prihvatiš baš sve što se nudi, ali je to jedini način na koji želimo raditi jer je dugoročno najodrživiji. Znaš tko si, znaš što si, znaš što možeš i prepoznatljiv si po tome.
Što slijedi nakon BURO. BEAUTY PROJECTA?
ANTONIJA: Mi smo već duboko u 2025. godini i već imamo nekoliko velikih projekata koje smo skoro evo razradili do kraja. Samo mogu reći da će biti urbani, edukativni, zabavni i na nivou. Uvijek razmišljamo o ljudima koji nas čitaju i kakav sadržaj bi oni željeli konzumirati i offline. Što im možemo ponuditi da znaju da su dio ovog brenda jer ga stvaraju s nama svojim sudjelovanjem. Veselimo se sljedećoj godini jer znamo da će biti još bolja od ove, a pogotovo ako ostvarimo jedan stvarno veliki projekt koji manifestiramo već neko vrijeme.