Burberry coffee table knjiga je za sve ljubitelje mode

Knjiga „Burberry“ novo je Assouline izdanje koje priča priču kako je ovaj modni brend postao glavni simbol britanske kulture
07.03.2023.
IMAGE SOURCE: Burberry/ Assouline
RECOMMENDED

Kad god želimo pronaći kvalitetne i luksuzne coffee table knjige, upalimo stranicu Assouline i proscrollamo najnovija izdanja.  Bilo da je riječ o putovanjima, modi ili dizajnu, Assouline ima baš sve u ponudi. Knjigu Louis Vuitton: Virgil Abloh“ smo već uhvatili, a sad želimo imati novu u modnoj kolekciji. Burberry je izdao antalogijsku coffee table knjigu koja bilježi vlastoto nasljeđe i ostavštinu.

Burberry je prije više od 165 godina osnovao Thomas Burberry i ovaj je brend postao dio britanskog identiteta. Burberry je utemeljen na principu da odjeća mora biti dizajnirana kako bi štitila ljude od loših vremenskih uvjeta, tipičnih za Veliku Britaniju. Taj princip njegovan je i dan danas, a korištenje gabardina kao materijala i kultni Burberry karirani dezen, postali su simbol brenda. Cijela ova priča opisana je u najnovijoj knjizi „Burberry“.

Knjiga „Burberry“ sadrži riječi Alexandera Furyja, direktora modnih značajki časopisa AnOther i kritičar za Financial Times, s predgovorom Carly Eck, kustosice brenda. Knjiga se sastoji od pet poglavlja na 252 stranice i namijenjena je ljubiteljima arhiva, baštine i bogatih priča koje ne govore samo o uspjehu brenda, već i o tome kako je Burberry uspio postati glavni dio britanske kulture. Knjiga detaljno opisuje svaku anegdotu ovoga brenda, svaki početak koji je doveo do kultnih kolekcija. Pa tako ćete u knjizi moći pročitati priču kako je norveški polarni istraživač, zoolog i dobitnia Nobelove nagrade, dr. Fridtjof Nansen odnio Burberryjev gabardin na Arktik 1893., kao i priče o stvaranju prepoznatljivih balonera i kariranih uzoraka.  Knjiga „Burberry“ bit će dostupna od 28. ožujka na Assouline stranici za 195 eura.

SAZNAJ VIŠE: