Bubble je Gen Z skincare brend koji želimo isprobati

Bubble Skincare je beauty brend koji obožavaju svi mladi u Americi, a sada stiže i na europsko tržište
08.02.2023.
IMAGE SOURCE: Instagram @bubble

Danas na policama možete pronaći mnoštvo skincare brendova koji targetiraju tinejdžere i probleme s kožom s kojima se oni najčešće susreću. Ti brendovi sadrže kvalitetne aktivne sastojke, a cjenovno su prihvatljivi za džep svake mlade osobe. Uz to, kreatori razmišljaju o tome koliko je estetika važna Gen Z generaciji pa je i dizajn pakiranja na visokoj razini. Ne uspije svaki brend postići 3/3 uvjeta, ali ima jedan koji je to postigao. Riječ je o brendu Bubble Skincare koji je oduševio američko tržište i sada se napokon širi i prema Europi.

Bubble Skincare je 2020. godine pokrenula Shai Eisenman i od svog lansiranja, brend se rapidno proširio. Godine 2021., Bubble Skincare se pojavio na policama Walmarta, a nakon njega i u CVS Pharmacy-ju kada je izbacio prvi proizvod protiv akni bez recepta. Američki tinejdžeri su zavoljeli Bubble proizvode pa je Eisenman bila spremna proširiti brend na europsko tržište s obzirom na to da veliki dio potrošača dolazi upravo iz UK-a. Eisenman kaže da je 60% prometa bilo međunarodno, a svaki drugi komentar na TikTok profilu brenda postavljao je pitanje o dostupnosti proizvoda u Ujedinjenom Kraljevstvu ili Europi.

Bubble Skincare tako u suradnji s Beauty Bay-om prvo stiže u Ujedinjeno Kraljevstvo. Proizvodi će se moći naručiti putem Beauty Bay web shopa što znači da će i čitava Europa imati pristup proizvodima u samo par klikova, bez plaćanja ogromnih naknada koje bi platili prilikom naručivanja iz Amerike.

Bubble Skincare proizvodi

Kao što smo već i ranije spomenuli. Bubble Skincare se fokusira na njegu mladenačke kože koja je sklona aknama i pretjeranom lučenju sebuma te su joj potrebni proizvodi laganih tekstura s dobrom hidratacijom. Kada smo pogledali cijeli asortiman, oduševila nas je raznolikost proizvoda, aktivni sastojci te apsolutno prihvatljiva cijena. Ovaj brend ima proizvode doista za svakoga, a nudi čistače, tonere, pilinge, serume i hidratantne kreme za lice. I to za sve tipove i stanja kože, osim za anti-age, što je i logično jer je brend ipak fokusiran na mlađi populaciju.

Cijene ovih divnih proizvoda kreću se od 13 do 20 dolara. A još je divnije pakiranje proizvoda u zaigranim bojama koje baš odgovara Gen Z generaciji. Ono što je još sjajno je činjenica da tvrtka nije morala preformulirati proizvode kako bi zadovoljila regulatorne zahtjeve u Europi. Europa je stroža od Amerike po pitanju regulacije sastojaka i formula u beauty proizvodima pa je ovo samo znak da je Bubble brend, koji stiže i Amerike, doista siguran za mladu kožu.

A najviše nam se sviđa komunikacija ovog brenda na društvenim mrežama. Tim iza Bubblea jako dobro zna kako se obraćati tinejdžerima. Na svom Instagram profilu dijele savjete kako koristiti određene proizvode, ali i kako se općenito brinuti za svoju kožu (na primjer, apel na to da se ne istiskuju upaljeni prištići što tinejdžeri često rade). Bubble na Instagramu također uči pratitelje o tome zašto nastaju akne te koji sastojci mogu pomoći. Oduševljeni smo edukativnim dijelom ovoga brenda pa nam je zaista drago da će biti dostupan i kod nas u Europi.

SAZNAJ VIŠE: