“Bridgerton” opsesija se nastavlja, evo što sve možete kupiti prije premijere 2. sezone

17.03.2022.

Što nam sve druga sezone serije “Bridgerton”, osim novih epizoda koje stižu 25. ožujka, donosi? Pored buđenja stare opsesije i novog kostimografskog utjecaja na trendove, ovaj fantastični svijet oživljen je pop-up trgovinom u New Yorku i limitiranom kolekcijom cipela koja je sveopći hype podignula na još viši nivo.

Shonda Rhimes, izvršna producentica serije i žena koja jednostavno ne griješi kojeg god projekta da se prihvati, znala je da moda ovog čarobnog svijeta drži seriju na pijedestalu i osobno je jedva čekala da vidi kako će je fanovi primijeniti na svoje stilove. Kolekciju u pop-up trgovini čine ženski, muški i dječji modni, kućni i beauty dodaci, ali najviše pažnje privukla je kolekcija cipela koju potpisuje brend Malone Souliers.

Mary Alice Malone dizajnirala je 14 pari cipela, kao i asesoare, a inspirirala se najistaknutijim outfitima u seriji i time nam ovaj svijet iz mašte, makar za nijansu, približila stvarnosti. I sama je veliki fan serije pa se rado prihvatila ovog projekta, a iako je Malone poznata po jednostavnom, suvremenom pristupu dizajnu obuće, u ovom slučaju poigrala se ružama, perjem i bojama i napravila sjajan posao. Dobra vijest je da je – ako razmišljate da u novim cipelama trknete ususret novoj sezoni – kolekcija je na njenom sajtu dostupna od danas!

SAZNAJ VIŠE: