Što nam sve druga sezone serije “Bridgerton”, osim novih epizoda koje stižu 25. ožujka, donosi? Pored buđenja stare opsesije i novog kostimografskog utjecaja na trendove, ovaj fantastični svijet oživljen je pop-up trgovinom u New Yorku i limitiranom kolekcijom cipela koja je sveopći hype podignula na još viši nivo.
Shonda Rhimes, izvršna producentica serije i žena koja jednostavno ne griješi kojeg god projekta da se prihvati, znala je da moda ovog čarobnog svijeta drži seriju na pijedestalu i osobno je jedva čekala da vidi kako će je fanovi primijeniti na svoje stilove. Kolekciju u pop-up trgovini čine ženski, muški i dječji modni, kućni i beauty dodaci, ali najviše pažnje privukla je kolekcija cipela koju potpisuje brend Malone Souliers.
Mary Alice Malone dizajnirala je 14 pari cipela, kao i asesoare, a inspirirala se najistaknutijim outfitima u seriji i time nam ovaj svijet iz mašte, makar za nijansu, približila stvarnosti. I sama je veliki fan serije pa se rado prihvatila ovog projekta, a iako je Malone poznata po jednostavnom, suvremenom pristupu dizajnu obuće, u ovom slučaju poigrala se ružama, perjem i bojama i napravila sjajan posao. Dobra vijest je da je – ako razmišljate da u novim cipelama trknete ususret novoj sezoni – kolekcija je na njenom sajtu dostupna od danas!