Borba za kupce: U novim Gucci dućanima neće biti komada ispod 40 tisuća eura

Dok svijet nestrpčjivo iščekuje prvu kolekciju novog kreativnog direktora kuće Gucci, talijanski brend najavljuje ekskluzivne salone za ultra bogatu klijentelu. Mogu li ih održati na vrhu?
20.02.2023.
IMAGE SOURCE: Unsplash/Instagram
gucci_novi_ducani_jeckie_torba_

“Show must go on” je vjerojatno najbolja rečenica kojom se može opisati trenutno stanje u kući Gucci. Svijet se opravio od iznenadnog odlaska Alessandra Michelea, sve oči su uperene u Sabata de Sarna koji će svoju prvu kolekciju predstaviti u rujnu ove godine, a kolekcije i kolaboracije i dalje izlaze. WWD je prije nekoliko dana objavio financijsko izvješće kuće Kering u kojem stoji da Gucci i Balenciaga bilježe pad prodaje. Gucci bilježi pad prodaje od 14%. Jasno je da Kering trenutno ima određene probleme jer su u samo godinu dana njihovi najpopularniji brendovi pretrpjeli značajne udarce.

Balenciaga se polomila na skandalima (povratnički intervju Demne Gvasalije nije baš odjeknuo), a Gucci je ostao bez Michelea kojeg su ljudi iz industrije obožavali. Sve navedeno je stvorilo određenu dozu nepovjerenja kod kupaca koji trenutno ne žele pripadati plemenu Balenciaga, a u Gucciju nemaju više pleme kojem bi uopće pripadali.

Gucci je najisplativiji brend grupacije Kering i Francois Henri Pinault aktivno radi na tome da se ta dominacija zadrži. Novi plan uključuje otvaranje ultra luksuznih prodajnih salona u kojima mogu kupovati samo oni iz skupine 1%. Njih ekonomska kriza nije dotakla i ista pravila za njih ne vrijede.

U ovim salonima će biti ponuđena najskuplja odjeća, nakit i namještaj, a niti jedan komad neće koštati ispod 40 tisuća eura, kako je neki dan izjavio F.H.Pinault. Ti otmjeni saloni će se naći unutar postojećih Guccijevih dućana, ali i kao nova prodajna mjesta. Prvi salon će se otvoriti u travnju u Los Angelesu. Pinault kaže da ne sjede skrštenih ruku i čekaju Sabata da kreira kolekciju. Brend aktivno radi na promocijama, a jedna od njih uključuje veliki arhivsku izložbu koja će se postaviti u Šangaju. Azijsko tržište je i dalje nestabilno za većinu brendova koji su ovdje zarađivali veliki novac. Svima je u interesu da se oporavi i da što više budu prisutni kako kroz revije i izložbe tako i kroz influencer marketing.

Najveći konkurent Keringu je LVMH koji je uspio izboriti profit u ovim čudnim vremenima, a sve zahvaljujući ogromnim budžetima koje su ulagali u oglašavanje. Prije koji tjedan smo pisali o kampanji za kolaboraciju s Yayoi Kusamom. Dovoljan je samo jedan pogled na globalne aktivacije da vam bude jasno da su u iste utrošeni milijuni dolara. Postoji i podatak o potrošnji za marketinške aktivnosti, a isti kaže da je Louis Vuitton potrošio skoro 900 milijuna eura na oglašavanje, dok je Gucci potrošio oko 480 milijuna eura.

Zlatna koka svake kuće su modni dodaci i Gucci u tom sektoru puno nade polaže u torbu Jackie koju su već stavili u ruke Dua Lipe i brojnih influencerica. U kampanji se pojavljuje glumica Dakota Johnson koja je dugogodišnje zaštitno lice brenda, ali i tip žene čiji je stil odlično korespondirao s estetikom Alessandra Michelea. Gucci trenutno funkcionira na razini održavanja (bez obzira na nove salone) i čekaju veliki zalet u rujnu. Pinault je jasno dao do znanja da je zarada u 2022. ispod njegovih očekivanja i da će napraviti sve što je u njegovoj moći da se Balenciaga i Gucci vrate na svoje pozicije. Demna će morati isporučiti snažnu kolekciju koja će skrenuti s priču sa skandala na odjeću, a Gucci ne može napraviti čudo prije jeseni osim dobre pripreme za novu eru brenda.

SAZNAJ VIŠE: