Danas se sve mjeri u pregledima, lajkovima i engagementu, a onda se sve navedeno negdje dobro naplati u fizičkom svijetu. Ne vjerujete? Pa samo upitajte jednu Alix Earle koja je nedavno posjetila Hvar i pogledajte izvještaje koliko joj plate po jednoj objavi na TikToku. Pomislili biste da nekima još novca nije potrebno jer im bankovni računi pucaju po šavovima, ali u svijetu gdje je novac očito jedino mjerilo uspjeha (iako bih rekla da je uspjeh imati reguliran nervni sistem u ovim vremenima) nikad nikome nije dosta i svi uvijek trebaju više. Jeff Bezos je težak preko 200 milijardi dolara. Za pedeset života ne može potrošiti to enormno bogatstvo i da printa novac svaki dan, kupa se u njemu i baca ga okolo. Može ga potrošiti tako da ga daruje u dobrotvorne svrhe (neću biti nepoštena, čovjek donira velike iznose) ali situacija vam je jasna.
Bezos vjenčanje i medijska vrijednost svake haljine
Osobno sam veliki pobornik one izreke „živi i pusti da žive“ te mi vjenčanje nije izazvalo neke snažne reakcije kao većini ljudi online. Doduše sve uzvanice su mi izgledale kao da su zapele u Vegasu na djevojačkoj i jedini otvoreni dućan je bio neki s priprostim kikljama na Las Vegas Stripu. Ovo posebno vrijedi za Kardashiane na čelu s Kim kojoj novi stilist ne čini uslugu.


Za vjenčanje se odijevala kao lik Gine Gershon u onom filmu iz 90-ih „Showgirls“, a cijeli novi stari look joj pleše na granici „still got it“ do očajničkog „gledajte samo u mene jer moram biti predmet rasprave online“. Da ste ne znam kako popularni i zgodni ako idete na nečije vjenčanje, mladenka mora biti u centru pažnje. To je girl code koji se poštuje bez pogovora. To je njen dan da zasja i da bude centar pažnje. Sve ostalo je na tragu narcisoidnog poremećaja. I tu ću stati sa svojim izlaganjem o Kardashianima.

Sad idemo na Dolce & Gabbanu, službene dizajnere svakog talijanskog vjenčanja. Zanimljivo je za vidjeti kako su preživjeli svaki skandal u koji su se sami uvalili, ali živimo u vremenima kad je P Diddy oslobođen od svih ozbiljnijih optužbi te čak postoji mogućnost da ga puste uz jamčevinu. Cijelo Bezos vjenčanje je imalo medijsku vrijednost u iznosi od 222 milijuna dolara. Tome su naravno pridonijeli magazini koji su se uvelike raspisali o vjenčanju i vjenčanici. Američki Vogue je stavio Lauren Sanchez na naslovnicu. Ni to mi ne smeta. Logično je da će američki korporacijski komercijalni magazin staviti novu ženu najbogatijeg čovjeka na naslovnicu. Više me zasmetala kvaliteta fotografija jer Lauren Sanchez na nekima izgleda kao da reklamira Herbalife s kodom za popust od 30% (ništa protiv Herbalifea, ali uspoređujem zbog estetike). Bijela košulja u zelenom grmu? Groundbreaking. Vogue France would never….
Dolce & Gabbana su napravili vjenčanicu koja nije senzacionalna, ali nije ni tako loša kako ljudi pišu. Sanchez ima taj bogati sveamerički stil s elementima kiča i uz to ima 54 godine. Nisam uvijek za koncept odijevanja prema godinama jer pobogu nosite u čemu se osjećate top, ali njena vjenčanica je bila u skladu s ceremonijom i idealna za ženu u srednjim 50-ima koja je htjela izgledati klasično. Štoviše, ovo je najpročišćenije izdanje nove gospođe Bezos koje sam vidjela dosad. Dolce&Gabbana su od ovog vjenčanja medijski uprihodili 14 milijuna dolara što je skoro 30% više od vrijednosti koju je imala njihova posljednja revija u Milanu.

Schiaparelli je dobio 4 milijuna dolara medijske vrijednosti, a odmah iza njih se nalazi Versace na čelu s Kim Kardashian (Showgirls, kažem vam). Tu su i Oscar de la Renta, Dior, Balenciaga, Cavalli i ostali niz talijanskih i američkih brendova koji su dobili svoj dio kolača.
Pored stylinga uzvanica najviše se pisalo o Leonardu DiCapriju koji je fizički već srastao s onom crnom šiltericom koju stalno nosi. Ljudi su pobjesnjeli jer DiCaprio žestoko progovara o klimatskim promjenama, a stigao je privatnim avionom na vjenčanje zbog kojeg su organizirani protesti u najgorem mogućem trenutku za Planetu. Što reći, zemlja se i dalje okreće (nama unatoč), a DiCaprio je došao na vjenčanje čovjeka s kojim očito ima prijateljske ili poslovne aranžmane. Inače glumac je po zanimanju.. znate li to?
