Po prvi put smo dobili nove Benetint nijanse od 1976. godine

Benetint nove nijanse inspirirane su popularnom "cherry girl" estetikom, a ovaj potez definitivno dolazi kao iznenađenje u pravom trenutku
05.05.2025.
IMAGE SOURCE: Benetint, Instagram
RECOMMENDED

Nakon gotovo pola stoljeća vjernosti jednoj jedinoj nijansi, Benefit Cosmetics najavio je veliko proširenje linije svog kultnog proizvoda – Benetint poznato tekuće rumenila i boja za usne koju obožavaju (i kopiraju) svi, dolazi u novim nijansama prvi put od 1976. godine, kad je prvi put predstavljen. Nove nijanse “Raspberry” i “Dark Cherry” pridružuju se originalnoj nijansi “Rose”, koja je proizvodu osigurala status legende u beauty svijetu. Ova dugoočekivana novost dolazi uz atraktivnu promotivnu kampanju u kojoj glavnu ulogu ima poznata influencerica Dezi Perkins.

Nove nijanse dolaze u prepoznatljivoj formuli, koja se ponaša poput lip staina i daje trajno postojanu boju koja izgleda vrlo prirodno. Njihova je formula toliko obožavana jer ne daje onaj suhi osjećaj, jednostavno se nadograđuje, a može izdržati svaku večeru. Iako su tonovi novih nijansi tamniji i izražajniji od originalne ružičaste, efekt na koži ostaje prirodan, svjež i prilagodljiv. Ovaj proizvod desetljećima je ostao u jednoj boji, no kao i svi drugi brendovi, Benefit se prilagođava potrebama tržišta. Opsesija za bojom trešnje, tzv “cherry girl” trend je u punom jeku dolaskom proljeća, a voće je ultimativni pojam za brending proizvoda. Sve se povezuje s hranom, sve je jako slatko i samim time, primamljivo.

benetint nove nijanse

Cijena proizvoda iznosi 26 američkih dolara, a lansiranje je planirano u nekoliko faza. Prvo će 6. svibnja biti dostupni putem Sephora aplikacije, potom 7. svibnja na Sephora.com, dok će se na policama fizičkih trgovina naći dan kasnije. U ponudi će biti i limitirani setovi sa sunčanim naočalama brenda Dezi, čija je vlasnica lice kampanje, a to je vrhunski marketinški potez, s obzirom da nam dolazi ljeto i naočale u must-have. Benefit je s ovim potezom zakoračio u novu eru, pažljivo birajući nijanse koje će odgovarati različitim tonovima kože. Prema riječima predstavnice brenda, ideja je bila ponuditi boje koje će biti univerzalno laskave, a istovremeno se uklopiti u aktualne beauty trendove koji dominiraju društvenim mrežama, kao što sam već spomenula. Trendovi na TikToku broje po 20 milijuna pregleda, stoga ne čudi da se svi priključuju na taj “bandwagon”.

@benefitcosmetics

Lips don’t lie… and we’re screaming for these new tints! Coming to you 5/6 exclusively on the @sephora app 💋 XOXO head to the link in bio for more info! #benefitcosmetics #fyp #newproduct #benetint #liptint

♬ original sound – Benefit Cosmetics

Upravo je generacija Z ključna za viralni uspjeh Benetinta – kampanje poput one za “Jelly Donut Cheek”, koja je spojila “Benetint” s Benefitovim “High Beam” highlighterom – u duhu popularnih “slasnih” trendova poput “glazed donut” noktiju, “latte makeup” i “strawberry makeup” lookova.

benetint nove nijanse

SAZNAJ VIŠE: