Ovo će biti najpopularniji beauty trendovi u 2024. godini

Tvrtka za prognoziranje globalnih trendovs WGSN predvidjela je pet velikih beauty trendova u 2024. godini, evo o kojima je riječ
11.12.2023.
IMAGE SOURCE: Pinterest/ Instagram @pamelaanderson @lindaevangelista
RECOMMENDED

2023. godina donijela nam je bezbroj beauty trendova, a njihove predvodnice su bile Hailey Bieber i Sofia Richie. Clean girl i soft girl estetika te tihi luksuz vladali su scenom, a njihova antiteza bio je barbiecore koji je drmao čitavo ljeto. WGSN, tvrtka za prognoziranje globalnih trendova, predstavila je glavne trendove ljepote za 2024.: od jednostavnih, ali neočekivanih do novonastalih trendova koji će vjerojatno rasti u godinama koje dolaze.

Sve veći fokus će biti na istraživanju vlastitog identiteta kroz mirise. Oni će postati olfaktorni alat s kojim ćemo izraziti osobne emocije, stil, vrijednosti i kulturu. WGSN je istaknuo da su tijekom pandemije ljudi počeli nositi parfeme radi svog užitka, a ne kako bi inspresionirali druge. Ovaj se pristup nastavio razvijati, a posebno kod generacije Z koja eksperimentira s raslojavanjem mirisa i suvremenim notama kako bi izrazili tko su, kako se osjećaju i odakle su.

S više od 11 milijardi pregleda, #PerfumeTok je postao mjesto otkrivanja mirisa, predstavljajući suvremene brendove mirisa, sastojke vođene kulturom i trendove kao što je ‘hakiranje mirisa’ za podizanje raspoloženja.

Ovaj trend se ne odnosi na mamurluk (i kako izgledate kada ste mamurni), već na lakši i iskreniji pristup brizi o sebi. U nadolazećoj godini ćemo dati prednost zadovoljstvu u našim wellness rutinama i odbijat ćemo stroge režime kako bismo trebali izgledati. „Oprostit ćemo si“ ponekad neuredan look. S generacijom Z pojavljuje se novi val brendova koji promoviraju uživanje i odbacuju pojam žrtve.

Kozmetički proizvodi za “mamurluk” koji zahtijevaju malo održavanja osmišljeni su kako bi se pozabavili učincima kasnih noći i tulumarenja bez osuđivanja ili gnjavaže, a čak uključuju i kozmetiku koja je formulirana na način da možete zaspati našminkani bez osjećaja krivnje.

„Backyard Beuty“ odnosno „ljepota iz vrta“, odnosi se na održivost koja pomiče fokus na očuvanje pa je tlo prepoznato kao vitalni resurs koji treba obnoviti i očuvati. Održivi brendovi ljepote poticat će brigu o tlu kao što bismo mi brinuli o svojoj koži, implementirajući kružne sustave i regenerativnu poljoprivredu te korištenje ‘spasitelja tla’ poput mikroba i crva. Tlo i insekti bit će prihvaćeni kao alternativni i izdašni izvori sastojaka ljepote, bogatih aktivnim tvarima korisnim za kožu.

beauty trendovi 2024

Sve veći fokus se počinje stavljati na alternativnim sastojcima. „Plant Milking“, odnosno „mužnja biljaka“, predstavlja alternativnu metodu uzgoja gdje se ekstrahiraju aktivni sastojci iz korijena biljke. Riječ je o ekološki prihvatljivoj i nedestruktivnoj metodi  pri čemu se iste biljke ‘muzu’ nekoliko puta godišnje. Također je 100% sljediv, što potrošačima ljepote omogućuje praćenje podrijetla proizvoda od korijena do beauty rutine.

beauty trendovi 2024

„Age-agnostic Beauty“ je trend u kojem se odbijamo pokoriti beauty standardima s obzirom na našu dob i napokon počinjemo prihvaćat starenje kao povlasticu, a ne kao kaznu. Predvođeno Boomerima i Generacijom X, ovaj trend odbacuje zastarjele narative protiv starenja i toksične opsjednutosti mladošću. Istraživanje WGSN-a pokazalo je da 74% žena Generacije X brine o starenju, a u prosjeku žene počinju osjećati zabrinutost zbog starosti već u 29. godini.

beauty trendovi 2024
beauty trendovi 2024
SAZNAJ VIŠE:
Kristina Mikulić
| 12.12.2022.