Balenciaga je jako izgubila na popularnosti, a ni Gucci ne stoji najbolje

Društvene mreže možda lažu, ali brojke ne lažu što je vidljivo iz novog izvješća koje kaže da su Balenciaga i Gucci izgubili popularnost zbog skandala i promjena na vrhu
19.04.2023.
IMAGE SOURCE: Balenciaga

Nitko nije bio siguran koliko će se skandal s dječjom kampanjom doista odraziti na poslovanje kuće Balenciaga. Ljudi su nepredvidivi i nikad ne znate koga će „zakopati“, a kome će oprostiti. Pogledajte samo Kanyea Westa koji je napravio stotine skandaloznih poteza koji bi uništili svakog, ali javnost je nekako uvijek ostala uz njega. Posljednji potez ga je doista koštao svega, ali ne zaboravite da je to sam kap u moru stvari koje je napravio i koje su se zaboravile nakon mjesec dana. Demna očito nije te sreće jer Balenciaga već neko vrijeme ne može stati na noge i dobiti oprost javnosti. Nije važno koliko puta su se ispričali, nije važno koliko je njegov intervju za Vogue bio iskren ni koliko im je posljednja revija bila „shock free“, činjenica je da se Balenciaga trenutno nalazi ni na nebu ni na zemlji i da vjerojatno ne znaju u kojem smjeru okrenuti poslovanje, a da se isto vrati na utabane staze. Veliki problem su influenceri poput Kim Kardashian koja je kreirala imidž brenda na van i donijela im milijune besplatnog pr-a. Svi su se povukli nakon skandala pod pritiskom javnosti i kako bi spasili vlastiti imidž od bijesne online rulje. Demna je ostao sam sa svojim timom i (pretpostavljamo) nezadovoljnim čelništvom Keringa koje je u prošloj godini pretrpjelo značajne udarce.

Platforma Lyst objavljuje svoje izvješće najpopularnijih brendova 4 puta godišnje i Balenciaga je opet pala i sada se nalaze na 18 mjestu. U posljednjih nekoliko godina nisu silazili s vrha najpopularnijih i tu su se izmjenjivali s još jednom perjanicom grupacije Kering – Guccijem. Gucci na svu sreću nema nikakvih skandala, ali nemaju ni Alessandra Michelea koji ih je napustio krajem prošle godine i tako vlastoručno srušio popularnost brenda u javnosti. Novi kreativni direktor je imenovan i svi čekaju jesen da vide može li Gucci uspješno ući u novu eru i ostvariti profit koji Kering očekuje.

Dobre vijesti su da Prada trenutno uživa najveću popularnost u posljednjih pet godina. Brend je opet proglašen najpopularnijim na svijetu, a u stopu ga slijedi mlađi brat Miu Miu. Pradi je dugo trebalo da se vrate u punoj snazi, ali sada samo nižu hit za hitom i uživaju u toj relevantnosti kod nove generacije kupaca. Moncler se smjestio na treće mjesto, a na četvrtom se nalazi kuća Valentino. Loewe se popeo na peto mjesto zahvaljujući nizu viralnih komada i kreativnom majstorstvu J.W.Andersona, a Bottega Veneta čvrsto drži šesto mjesto.


Ovdje pogledajte kompletnu listu najpopularnijih brendova u prvom kvartalu 2023.

SAZNAJ VIŠE: