Posljednjih tjedan dana svi pričaju o Balenciagi i reviji koju su priredili u Los Angelesu. Dio kritike se odnosi na činjenicu da je Demna opet zagrabio u pop kulturu i dobro poznatu ironiju iako je izjavio da sada želi dizajnirati pravu odjeću bez nekog efekta šoka. Revija u Los Angelesu je izgledala kao Balenciaga prije skandala što je mnoge razljutilo.
Mediji su bili skloni ovom povratku, ali javnost je još uvijek bijesna na Demnu i cijeli tim. Čini se da Balenciagi skandal i dalje mrsi planove iako su ih podržale sve velike zvijezde. Cardi B je nosila reviju, a iz prvog reda su je gledale Kim Kardashian i Kendall Jenner.
Balenciaga i društvene mreže
Nakon revije agencija Replay Poker je ustanovila da su mnoge poznate osove izgubile pratitelje na društvenim mrežama. Kim Kardashian i Kendall Jenner vode igru i zajedno su izgubile 850 tisuća pratitelja samo dva dana nakon revije.
Cardi B je također pala na Instagramu i ostala je bez 133 tisuće pratitelja. Balenciaga ima oko 14 milijuna pratitelja na svojim društvenim mrežama i imali su značajan pad nakon skandala, a brojke su nastavile padati još mjesecima. Iako je Kering shvatio da se više ne mogu ispričavati i tapkati u mraku javnost još nije previše uzbuđena oko Balenciage. Sumnjamo da će ikada više biti na levelu na kojem su bili prije skandala.