Adidas Samba proglašena tenisicom godine, evo tko je sve dobio priznanje

Lyst je prestavio svoje izvješće "Year in Fashion" 2023. u kojem je titula najpopularnijih tenisica pripala Adidas Samba silueti. Miu Miu, Jacquemus, Loewe i mnogi drugi brendovi dobili su svoja priznanja, otkrijte koja
29.11.2023.
IMAGE SOURCE: Instagram Miu Miu, Rihanna, Loewe/ adidas/ Pinterest
RECOMMENDED

Napokon je došlo vrijeme da Lyst predstavi svoj duoočekivano izvješće „Year in Fashion“ 2023. Lista započinje najpopularnijom tenisicom godine, a titula je pripala adidas Samba tenisicama. Ov siluetu nosili su Hailey Bieber, Harry Styles, Bella Hadid, Kaia Gerber i A$AP Rocky, a prema izvješću Samba je pretraživana svakih 1,7 minuta na Lystu te su se pretraživanja povećala za 43% u zadnja četiri mjeseca.

adidas samba tenisica godine

adidas Samba- tenisica „clean girl“ estetike

Sambice su postale simbol clean girl estetike, a dokaz tome je i predvodnica trenda Hailey Bieber koja obožava svoj par tenisica. Samba se od nogometnih tenisica razvila do modnih cipela s fenomenalnim suradnjama na limitiranim izdanjima s drugim brendovima i dizajnerima kao što su Sporty & Rich i Pharrell Williams, generirajući preko 836 milijuna pregleda na TikToku.

adidas samba tenisica godine

U studenom su pretraživanja Sambica naglo porasla za 13,227% za adidas by Wales Bonner Samba u tjednu kada su tenisice puštene u prodaju. Sambice su s razlogom proglašene najpopularnijom tenisicom godine.

adidas samba tenisica godine

Koji su se brendovi pronašli na listi najpopularnijih za 2023.?

Miu Miu je drugu godinu za redom najpopularniji brend godine. Ova titula je pripala brendu zahvaljujući brojnim razvikanim suradnjama poput New Balancea, gomili viralnih proizvoda i ogromnom globalnom potražnjom za balerinkama koja je između ožujka i rujna porasla za 75%.

Logo godine pripao je Loewe Anagramu koji je postao najtraženiji luksuzni motiv na Lystu. Kao najkreativnija i najinovativnija kampanja proglašena je ona za Jacquemus. Modni dizajner je iskoristio čari virtualne stvarnosti te uz pomoć digitalnih alata ispričao priču na jedinstven način. Prisjetimo se  ogromnih Le Bambino torbica koje na kotačima jure po ulicama Pariza ili balerinki koje su služile kao čamac.

Jacquemusove viralne VR kampanje (koje je kreirao Ian Padgham) iskoristile su moć društvenih medija kako bi potaknule angažman i potražnju za proizvodima brenda. To je kreativni rizik koji se isplatio: pretraživanja njegovih Le Bambino torbi i balerink porasle su 30% i 49% na Lystu u odnosu na prethodnu godinu.

Kao torba godine proglašena je Uniqlo torba na rame. S maloprodajnom cijenom ispod 20 dolara, to je najjeftiniji proizvod koji je ikad predstavljen na listi i najprodavanija Uniqlo torba svih vremena. Torba je postala viralna na TikToku generirajući više od 119 milijuna pregleda i rasprodana je više puta i raznim bojama.

Titula modnog para godine pripala je Rihanni i A$AP Rockyju, a najbolji viralni trenutak ostvarila je Gwyneth Paltrow na sudskoj parnici zbog skijaške nesreće u kojoj je sudjelovala. Završivši na sudu, Paltrow je svojim modnim kombinacijama nesvjesno postavila mikro trend „courtcore“.

Čitavo izvješće o ostalim kategorijama pogledajte na Lyst web stranici.

SAZNAJ VIŠE: