Adidas i Beyoncé prekidaju partnerstvo: Je li Ivy Park podbacio?

Beyonceinom brendu Ivy Park već duže vrijeme ne cvjetaju ruže, a prije nekoliko sati medijima je odjeknula vijest da adidas i Beyonce prekidaju partnerstvo
24.03.2023.
IMAGE SOURCE: Instagram @wearivypark, @beyonce
RECOMMENDED

Prošlog mjeseca Beyoncé je ispisala stranice povijesti kao “najnagrađivanija umjetnica u povijesti nagrada Grammy”. Glazbenica se dosad okitila s čak 32 trofeja što nikome dosad nije pošlo za rukom. No, iako je joj na glazbenom planu ide fenomenalno, a karte za njezine koncerte rasprodaju se u roku od dvije minute, u njezinom Ivy Parku, čini se, ne cvjetaju ruže. Nakon izvješća Wall Street Journala koji je naveo da je modni brend protekle godine uprihodio “samo” 40 milijuna dolara umjesto očekivanih 250 milijuna, prije nekoliko sati medijima je odjeknula vijest da Adidas i Beyoncé prekidaju partnerstvo. Navodno sporazumno.

Svoj athleisure brend Ivy Park, koji je nazvala po svojoj kćeri Blue Ivy, Beyoncé je lansirala 2016. godine u partnerstvu sa Sir Philipom Greenom, vlasnikom Topshopa, a 50-50 suradnji došao je kraj 2018. Parkwood Entertainment bio je tada stopostotni vlasnik brenda, no iste godine glazbenica je ušla u partnerstvo s njemačkim sportskim gigantom Adidasom. Imajući na umu zvjezdani status i vojsku obožavatelja koja prati svaki njezin pokret, Adidas je od partnerstva očekivao puno, u najmanju ruku da se prodaje kao Westov Yeezy. Nazivao ga je “partnerstvom života”, a Beyoncé je prvu Ivy Park kolekciju s Adidasom izbacila u travnju 2019. No, unatoč sveprisutnim PR kampanjama i poznatim licima koje su podržale Ivy, partnerstvo nije ispunjavalo očekivanja.

Hype, ako je ikada i generirao prodaju sukladno očekivanjima Adidasa, u posljednje je dvije godine, prema navodima Wall Street Journala pao za dodatnih 50%. O tome da se Ivy Park ne prodaje dobro pisali smo već u veljači, nastojeći dokučiti razloge tom fenomenu, no je li to razlog “prekida” s Adidasom zasad su samo nagađanja. Izvor blizak objema stranama za The Hollywood Reporter naveo je kako je do razlaza došlo sporazumno te kako su posrijedi “kreativne razlike”, što god to značilo. Beyoncé je posljednju kolekciju, Park Trail, u suradnji s Adidasom predstavila na privatnom showu u Dubaiju u siječnju, a The Hollywood Reporter naveo je kako je “glazbenica jako uzbuđena oko toga što Ivy Park ponovno dolazi u njene ruke, zacrtava svoj put i vraća kreativnu slobodu”. Hoće li Ivy Park u solo režiji poznate glazbenice, koja u svibnju kreće na veliki Renaissance World Tour, na tržištu kotirati bolje nego dosad tek predstoji vidjeti.

SAZNAJ VIŠE: