Beyonce se ne prodaje dobro. U čemu je problem?

Iako se karte za njene koncerte rasprodaju u roku od dvije minute čini se da to nije slučaj s odjećom i dodacima koje potpisuje
09.02.2023.
IMAGE SOURCE: Ivy Park
RECOMMENDED

Nije prošlo ni tjedan dana od teksta u kojem smo napisali da je Adidas imao popriličnu burnu godinu u kojoj su im Kanye i Balenciaga nanijeli puno štete. U tom tekstu smo napisali i da je jedino solidno partnerstvo ono s Beyonce Knowles koja je poznata kao vrhunski profesionalac i žena koja rijetko kada griješi u javnoj sferi. Nova kolekcija brenda Ivy Park je predstavljena danas i doista ne možemo tvrditi da je loša. Komadi su nosivi i malo edgy. Doduše nalikuju većini komada koje možete pronaći online (sve ionako izgleda slično u ovoj kategoriji odjeće) ali imaju zvjezdani potpis što bi ih trebalo pogurati malo bolje od konkurencije. Beyonce ima bazu fanova koji su fanatici. Njen “bee hive” je smatra kraljicom svemira i nema toga što im ne može prodati. Ili?

Ako je suditi po izvješćima koje je objavio ugledni magazin Wall Street Journal, brend Ivy Park se ne prodaje najbolje. Štoviše prodaja je pala za velikih 50% u posljednje dvije godine i umjesto očekivanih 250 milijuna dolara, brend je uprihodio samo 40 milijuna. Za 2023. godinu je postavljen cilj u iznosu od 65 milijuna dolara što je znatno manje od prvotno postavljenih 335 milijuna. Kako je moguće da mega zvijezda koja rasprodaje koncerte u 2 minute ne može prodati odjeću? Jesu li sve one “sold out” priče u stvari samo pr?

Naše mišljenje se možda neće svidjeti svima (fanovima neće sigurno) ali smatramo da je problem u sljedećem. Beyonce nikada nije bila modna ikona kao Rihanna. Štoviše, Beyonce nije poznata kao zvijezda o čijim se modnim izdanjima ikada pričalo. Stil joj je jednostavno bio sekundarna stvar nakon pjevanja što je donekle logično jer žena je najbolji vokal našeg vremena i najveća ženska pjevačka zvijezda. U jednom trenutku je zaokrenula priču i to kada joj je stylinge za vizualni album Lemonade preuzela Zerina Akers, ali Beyonce već 18 godina radi s Tyeom Hunterom koji je stilizira za sva važna događanja.

Nadalje s Beyonce se jako teško povezati. Cijela priča oko nje je obavijena nekim velom misterije i zanimljivo je da se radi o najvećoj zvijezdi na svijetu, ali je natpisa i komunikacije s njom jako malo i ako ih ima, strogo su kontrolirani od strane njenog tabora. Veće su šanse da neka djevojka Leonarda Di Caprija da intervju o njihovoj vezi (sve njegove djevojke potpisuju NDA) nego da procuri nešto o Beyonce. Zašto je ovo uopće važno za prodaju neke trenirke ili tenisica? Zato što se ljudi moraju povezati s osobom koja im nešto prodaje ako. Nije potrebno da iskače iz paštete kao Kardashiani, ali neka određena doza prisutnosti i emocije treba postojati.

Iako su iz Adidasa izjavili da su jako zadovoljni sa ovom suradnjom i da sve teče po planu, ne možemo ne primijetiti da Beyonce nije objavila niti jedan vizual iz nove Ivy Park kolekcije na svojim društvenim mrežama (možda ih objavi danas ili sutra?). Navodno je došlo do određenih neslaganja s kućom zbog kreativnog smjera u kojem se kolekcije trebaju razvijati. Ugovor ističe 2023. godine. Hoće li ga obnoviti? Saznat ćemo uskoro.

SAZNAJ VIŠE: