U tri zemlje Netflix je počeo naplaćivati dijeljenje računa i izazvao veliku zbrku

Korisnici Netflixovih usluga iz zemalja gdje se provodi testno naplaćivanje naknada za dijeljenje računa počeli su otkazivati pretplatu
02.06.2022.
RECOMMENDED

Sjećate se kada je prije dva mjeseca Netflix najavio lansiranje probnog testa kojim će se naplaćivati dijeljenje korisničkog računa? Ovo testiranje je započelo i to u tri zemlje: Peruu, Kostariki i Čileu. Kao što smo i mogli predvidjeti, nova opcija izazvala je potpunu zbunjenost među korisnicima u Peruu.

Podsjetimo, probni test za dijeljenje Netflixovog računa podrazumijevao bi plaćanje dodatne naknade za svakog korisnika koji koristi isti račun, a nije dio kućanstva vlasnika računa.

Takozvani „pomoćni“ računi, naplaćivali bi se oko 3 dolara i bili bi potpuno odvojeni od glavnog računa, odnosno taj ekstra dodani član bi imao svoj profil, personalizirane preporuke i lozinku.

Razlog zbog kojeg je Netflix pokrenuo ovaj test je da pokuša spriječiti dijeljenje računa u nedogled. Međutim, čini se kako nije previše jasna ta nova opcija. Program se počeo testirati u ožujku u Peruu, a neformalno istraživanje pokazalo je da dobiva negativan feedback.

Program je doveo do toga da je određeni broj korisnika u potpunosti otkazao svoje pretplate, a mnogi drugi postavljaju pitanje što pojam „kućanstvo“ zapravo znači u Netflixovim uvjetima i politici tvrtke.

Netflixov program dijeljenja računa trebao bi biti jednostavan. Korisnicima je dopušteno dijeljenje računa s članovima u svom kućanstvu, ali ne i s članom obitelji koji živi negdje drugdje. Od glavnog korisnika se traži da potvrdi svoj račun samo ako se na njegov račun prijavi uređaj koji je izvan njegovog kućanstva. Tada Netflix traži korisnika da potvrdi prijavu s uređaja slanjem verifikacijskog koda. Jasno je koliko lako može doći do zbrke. Netflix će morati ukinuti ovaj program jer će ovim tempom neće stati samo na 200 000 izgubljenih korisnika.

SAZNAJ VIŠE: