U glamuroznoj atmosferi na glavnoj pozornici Dana komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne nagrade za nekoliko kategorija, a proglašenje pobjednika odvijalo se 12. i 13. travnja. Drugog dana festivala, među više od 160 prijavljenih projekata dodijeljene su statue IdejeX za najkreativnija komunikacijska ostvarenja. Najbolje digitalne kampanje i digitalni alati platforme u području tržišnih komunikacija natjecanja MIXX Awards Croatia 2024 proglašeni su treći dan isto kao i pobjednici nagrade Effie Awards Croatia, koja slavi učinkovitost marketinške komunikacije.
IdejaX
Pobjednici IdejeX, nacionalnog natjecanja u kreativnosti na kojem se već 14 godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su 12. travnja u glavnoj dvorani Dana komunikacija u Rovinju. Među više od 160 prijavljenih projekata, titula agencije godine IdejeX pripala je agenciji BBDO Zagreb, nositelj Grand Prixa ovoga natjecanja agencija je Imago Ogilvy, a oglašivačem godine na IdejiX proglašen je Kraš.
Među najbolje agencije IdejeX plasirali su se uz BBDO Zagreb redom i Imago Ogilvy, Studio Tumpić/Prenc, Superstudio Design Projects i Bruketa&Žinić&Grey.
Na IdejiX već se godinama uspješno natječu kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i brončana priznanja u pet skupina kategorija – a ove godine iskazali su se sljedeći projekti, koje je najboljima proglasio stručni žiri IdejeX 2024.
BEST ON MARKET
U skupini kategorija Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 12 poslovnih kategorija, dobitnici su zlatne IdejeX Kraš i Šanavala za projekt Frondi – Puuun okusa u kategoriji Hrana; E Pluribus Unum i Studio Tumpić/Prenc za projekt Istriana u kategoriji Hrana; Studenac i Imago Ogilvy s projektom Everybody GUC GUC u kategoriji Bezalkoholna pića; A1 Hrvatska i UTORAK s projektom TOMATO NE ZANIMA u kategoriji Telekomunikacijske usluge; kompare.hr i Imago Ogilvy s projektom USPOREDIVO BOLJE u kategoriji Maloprodaja; IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom NO PLACE LIKE HOME u kategoriji Kućanstvo; TZ Poreč i Studio Sonda s projektom Be a SeaStar Hero u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme; Serengeti tech i I to nije sve! kreativna agencija s projektom Serengeti tech u kategoriji Korporativne komunikacije; Pastor – tvornica vatrogasnih aparata i Superstudio Design Projects s projektom Požar na aparatima u kategoriji Razno.
BEST OF AD-MAKING
Zlatno priznanje nagrade X u skupini Best of Ad-Making, u kojoj se nagrađuje najbolja izvedba (craft) u službi ideje na području tržišnih komunikacija, osvojili su: Kraš i Šanavala s projektom Frondi – Puuuun okusa u kategoriji Dizajn; Pastor – tvornica vatrogasnih aparata i Superstudio Design Projects s projektom Požar na aparatima u kategoriji Dizajn; Erste banka i BBDO Zagreb s projektom The Challenger u kategoriji Film.
BEST BRANDING & REBRANDING
Zlatni su u skupini Best Branding & Rebranding, u kojoj se nagrađuju najbolje kreacije novog brandinga, kao i rebranding postojećeg sljedeći projekti, E Pluribus Unum i Studio Tumpić/Prenc s projektom Istriana u kategoriji Branding; Pastor – tvornica vatrogasnih aparata i Superstudio Design Projects za projekt Pastor rebranding: Jak na djelu. u kategoriji Rebranding.
BEST OF PACKAGING
U skupini Best of Packaging, koja nagrađuje najinovativnija i najkreativnija rješenja u svijetu dizajna ambalaže, zlatnu nagradu osvojili su E Pluribus Unum i Studio Tumpić/Prenc za projekt Istriana u kategoriji Mala naklada; Kraš prehrambena industrija i Bruketa&Žinić&Grey s projektom Bajadera redizajn ambalaže u kategoriji Velika naklada.
BEST OF POSITIVE CHANGE
U skupini Best of Positive Change, koja prepoznaje najbolje društveno odgovorne projekte, odnosno moć kreativnosti u službi pozitivne promjene u svijetu, zlatnu su statuu osvojili sljedeći projekti: IKEA SEE i BBDO Zagreb za projekt NO PLACE LIKE HOME u kategoriji Društvo; HEARTH thinking&doing i Imago Ogilvy s projektom Velikanke u kategoriji Društvo; TZ Poreč i Studio Sonda za projekt Be a SeaStar Hero u kategoriji Priroda.
MIXX Awards Croatia 2024
Proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u području tržišnih komunikacija natjecanja MIXX Awards Croatia 2024, a nagrade su dodijeljene na novom izdanju Dana komunikacija. Na natjecanju se ocjenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom MIXX Awards Croatia 2024 Best in Show nagradio projekt naziva Valamar – The Data Driven Stay oglašivača Valamar Riviera i SeekandHit. Proglašeno je i 13 pobjednika kategorija natjecanja.
Studenac i Imago Ogilvy osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekt EVERYBODY GUC GUC.
kompare.hr dobio je priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom Usporedivo bolje prikupljanje leadova!
Čistoća Split i CTA komunikacije pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom Odvoji, lako je.
Wolfgang & Dolly i MinusMinus Agency za projekt Funk YU crowdfunding kampanja osvojili su nagradu Campaign Effectiveness.
Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu (HZTM) i Go2Digital & EY Hrvatska osvojili su nagradu Corporate Social Responsibility Campaign za projekt Krv=Život.
Croatia osiguranje i Shape 404 pobjednici su kategorije Best Digital Product za projekt Moja Croatia redizajn aplikacije.
RBA – Raiffeisenbank Hrvatska i Imago Ogilvy dobili su priznanje u kategoriji Best Branded Content za projekt ”Financijska početnica: Oni od plaće do plaće” – kampanja financijskog opismenjavanja.
U kategoriji Best Website A1 Hrvatska i Netgen proglašeni su najboljima s projektom A1 web redesign 2023.
Jamnica plus i Degordian s projektom Senzacija na društvenim mrežama najbolji su u kategoriji Best Social.
AMMI i Rinzol s projektom Purple Story Gamble Glory zaslužili su priznanje u kategoriji Viral.
Kategorija Best Tech and Innovation nagradila je Human Interaction Company za projekt Fusion Food, ali i Konzum plus i ZOO agenciju za projekt Zvjerići AR.
Pobjednici kategorije Best Publisher Project jesu Telegram Media Grupa s projektom Depra.
Effie Awards
Na novom izdanju Dana komunikacija proglašeni su pobjednici nagrade Effie Awards Croatia, koja slavi učinkovitost marketinške komunikacije. Statue su dodijeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tijekom protekle godine.
Nositelji zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2024 jesu PIK Vrbovec plus s agencijom Imago Ogilvy i strateškim partnerom STUDIO NEXUS za projekt Kad će? Sad će! u kategoriji Hrana; Molson Coors i agencija BBDO Zagreb s partnerima 404 i OMD Zagreb za projekt Ožujsko pivo 2019-2023 u kategoriji Dugoročna učinkovitost te Konzum plus i ZOO agencija u suradnji s TCC Globalom i STUDIO NEXUSOM za projekt Mali veliki talenti u kategoriji Pozitivne promjene: Opće dobro (brendovi i neprofitni sektor).