Svi žele na obrve kod Ket Crnolatac. Razgovarali smo o uspješnom beauty businessu

Ket Crnolatac je od nule izgradila uspješan beauty brend i možda ste već čuli da stoji iza najboljih obrva u Zagrebu
14.06.2024.
IMAGE SOURCE: Senja Vild, Domagoj Karačić
RECOMMENDED

Na nedavnom press tripu imala sam priliku upoznati Ket Crnolatac, ženu koja je izgradila beauty carstvo i u Hrvatskoj postala sinonim za dobre obrve. Ispred njezinog šatora u kojem je radila brow lift stalno je trajao šušur i gužva, a nakon što sam se približila brzo sam shvatila i zašto. Osim što stoji iza odličnih transformacije obrva, Ket je za svoj brend MNML lansirala dva nova proizvoda specijalizirana za njegu i uređenje obrva, a pritom je nevjerojatno topla osoba koja zrači pozitivnim vibracijama.

Ket je prva u Hrvatskoj pružila tretman laminacije obrva, a u kratkom roku se isprofilirala kao prva adresa za brow lift i puder obrve. U suvremeno uređenom salonu KC Beauty Concept također nudi tretmane lash lifta, lip blusha te manikure. Posao vodi uz supruga, a osim rada u salonu, Ket drži edukacije za permanentni make-up te kreira sadržaj za društvene mreže i vodi marketing. Nakon hypea koji se stvorio oko njezinih proizvoda, morali smo popričati s Ket i otkriti što se događa iza brenda.

Isprobala sam tvoj gel za obrve Brow Definer i zaista mogu potvrditi da je jedan od najboljih koji ‘sve drži na mjestu’. Otkrij nam više o samom proizvodu.

Hvala ti puno! Još uvijek mi je sve pomalo nestvarno. Svaki put kad netko kaže ili napiše dobru recenziju mala Ket puca od sreće. Zaista smo se dali u ovaj projekt, sama činjenica da je trajao gotovo 5 godina dovoljno govori o našim proizvodima, a najviše vremena potrošili smo upravo na gel za obrve. Imala sam jasnu viziju kakav proizvod želim a to sigurno nije ‘ još jedan’ fiksator u nizu. Zato smo kreirali Brow Definer.

Savršena ravnoteža između voska i gela omogućava lako nanošenje i dugotrajan efekt, držat će dlačice pod kontrolom cijeli dan, a dvostrana četkica daje više mogućnosti za kreiranje obrva. Na primjer, sa fiksatorom možete postići efekt brow lifta ili nešto prirodniji opušteniji look kao što volim ja, također je bitno napomenuti da i njeguje jer sadrži ulje ricinusa, veganski je, cruelty free i ono na što smo jako ponosi, hrvatski je proizvod. S obzirom da smo htjeli proizvodnju zadržati u Hrvatskoj, put do ostvarenja nije bio jednostavan ni jeftin. Tek iz trećeg pokušaja uspjeli smo dogovoriti uspješnu suradnju sa jednom od poznatih hrvatskih kozmetičkih tvrtki i veliko im hvala jer su vjerovali u naše ideje i ispunili sve naše zahtjeve.

Brow Definer
MNML Ket Crnolatac

Minimalizam je srž tvog beauty brenda. Kako ga točno definiraš u MNML brendu?

Minimalizam je riječ koja opisuje mene privatno i poslovno, a nastala je jednog radnog dana za stolom u salonu. Uzela sam papir i počela pisati riječi s kojima se povezujem kroz život, posao, stil, estetiku, tako sam došla do riječi minimal. Sve to htjela sam vizualno prenijeti na brend ali i kroz jednostavnost i učinkovitost proizvoda. Bilo je logično da ćemo prvo krenuti s proizvodima za obrve obzirom da je to moja opsesija i glavna djelatnost. Ali primijetili smo da ljudi MNML doživljavaju puno više od beauty brenda.

MNML brend

Krenula si prva u Hrvatskoj s laminacijom obrva. Je li potojao strah od neuspjeha i postoji li on i danas?

Apsolutno! Nakon 10 godina rada na jednom mjestu nije bilo nimalo lako odlučiti se za promjenu i osamostaliti se. S druge strane, bilo je lakše jer sam pored sebe imala osobu koja je vjerovala da mogu, pogurnula kada je trebalo i bila moja najveća podrška. Danas suprug i ja radimo zajedno i odlično se slažemo! Trudimo se ostati prizemni i realni pa se često prisjetimo početaka kada je bilo izazovno, ali je imalo svoju čar. I danas je strah prisutan, ali imamo više iskustva, pa ga doživljavamo kao nešto pozitivno. Bez straha nema uspjeha.

na termin se kod tebe čeka mjesecima i popunjenost dovoljno govori o uspjehu i kvaliteti. Koliko si zadovoljna i što smatraš svojim najvećim uspjehom?

Za sada smo prezadovoljni našim dosadašnjim radom i postignućima. Iskreno, ne znam što bih više od toga poželjela. Imamo sve što nam treba i mislim da je to moj najveći uspjeh.

Ket Crnolatac
KC salon za obrve

Konkurencija na našoj beauty sceni je zaista velika, od salona za manikure do uređivanja obrva i ostalih tretmana… Kako se izdvojiti od ostalih? Što je ključno za uspjeh?

Kvaliteta, osobni pristup, vizija i dobra energija naše su vodilje i trudimo se to prenijeti našim klijentima. Osim toga, nudimo usluge koje su usko vezane jedna za drugu, ne širimo ponudu i upravo zbog toga uspijevamo održati kvalitetu i stručnost u onome što radimo godinama.

Krenula si od dobre ideje i došla do proizvoda – jedna si od onih čija je priča zaista inspirativna. Otkrij nam kako je tekao proces i sama realizacija te put do uspješnog brenda?

Sve je krenulo od želje za promjenom, htjela sam osigurati život u kojem ne moram razmišljati o sutra, da to što radim ima svrhu i veseli druge. Krenula sam sa šminkanjem i završila na obrvama, radila dva posla svaki dan dvije godine. U tom periodu počela sam raditi brow lift tretman koji je bio ključan za sve što se događalo dalje te je on bio i inspiracija za proizvode brenda MNML.

Ket Crnolatac

Po pitanju čega u poslu si beskompromisna, na što ne pristaješ i čemu pridaješ najviše pažnje?

Uvijek sam stajala iza svog rada ali isto tako bih priznala i pogrešku. Ono na što sam najviše osjetljiva su moje cure u salonu na koje sam jako ponosna. Sa mnom su od početka i rade besprijekorno i ne dopuštam da bilo tko posumnja u kvalitetu njihovog rada.

Kako pristupaš društvenim mrežama i koliko se posla ‘odvija’ upravo preko njih? Kakav sadržaj najbolje prolazi kod klijentica?

Mislim da mi treba još jedan život samo za taj dio. Usmena preporuka uvijek je bila i bit će najbolja preporuka, ali i društvene mreže itekako imaju veliki utjecaj na količinu posla. Jako puno vremena mi odlazi na kreiranje sadržaja jer radim na tri različita profila i ponekad bude izazovno održati kreativnost na tri fronte, ali jako me zanima to područje marketinga pa pomalo i uživam u svemu tome.

Ket Crnolatac

Kakvi su planovi za budućnost, čemu težiš i što želiš postići?

Idemo korak po korak, ne žurimo i uživamo u trenutku, naravno, planiramo putem i radimo svakodnevno na razvijanju brenda. Ipak iza svega ovoga stoji jako mali i vrijedan tim ljudi. Veselimo se budućnosti i svemu što nam ona donosi.

SAZNAJ VIŠE: