Highlighter je ponovno u trendu, ali ga ne koristimo kao u 2016.

Highlighter, proizvod koji je drmao beauty scenom u drugoj polovici 2010-ih, nije nestao već je samo poprimio drugačiji hibridni oblik, bliži skincareu
27.06.2024.
IMAGE SOURCE: Pinterest/ Patrick Ta/ Chanel/ Rare Beauty/ Cult Beauty/ Pat McGrath/ Refy Beauty
RECOMMENDED

Sjećam se svojih fakultetskih dana kada su obrazi svakog beauty kreatora sadržaja sjali poput dijamanata. Highlighteri od čijeg sjaja oslijepiš bili su veliki hit 2016. godine i stavljali smo ih posvuda: na jagodice obraza, iznad usne, ispod obrve, na vrh nosa…malo je reći da sam i ja uskočila u taj trend, prepustila sam mu se maksimalno. Za svaki izlazak, highlighter je bio obavezni dio moje make up rutine, a moram priznati da je sjajno izgledao na fotografijama s bljeskalicom. Kada bih sada malo prokopala po albumu fotografija, vjerojatno sam na svakoj okrenuta tako da moj obraz dobije najveću pažnju. Pomalo cringe, ali tada je bio glavni hit.

highlighter trend
highlighter trend

Što je moglo poći po krivu u stavljanju highlightera? Ako niste vješte ruke u blendanju i niste pogodili nijansu koja odgovara vašem tonu kože, mogli ste na obrazu dobiti veliku sjajnu crtu bez lijepog prijelaza prema rumenilu ili bronzeru. Popularni highlighteri bili su praškasti, s puno čestica visokog sjaja, a gotovo svatko je u svojoj torbici nosio Anastasia Beverly Hills highlightere koji su bili favoriti tadašnjih beauty Youtubera.

highlighter trend

A zatim su highlighteri, barem u toj formi, naglo stali. Zamijenio ih je prirodni sjaj: tekuća rumenila i serumi koji se presijavaju, ali ne blješte. Čak su se i beauty kreatori, koji bi sve dali za jedan dobar blještavi highlighter, polako počeli prebacivati na lagane formule koje se mogu nadograditi. Kombinacija praškastog sjajnog highlightera i mat pudera je potpuno nestala.

highlighter trend

No, to ne znači da je highlighter kao proizvod nestao, samo je uslijedila nova hibridna generacija. Danas ćete na polici pronaći highlightere koji su ujedno i skincare, nadogradivi su, neprimjetno se stapaju s kožom i hidratiziraju. Bilo je samo pitanje vremena kada će i ovaj proizvod zahvatiti val skincarea.

Koliko se make up industrija promijenila od spomenute 2016. godine pokazuje i činjenica da su brendovi i make up artisti poznati po blještavim proizvodima i jakim make up-om, promijenili smjer u poslovanju. Pa je tako Patrick Ta, hvaljeni  celebrity šminker kojemu je sjaj oduvijek bio zaštitni znak, kreirao liniju highlightera, hibrida između balzama i kreme, koji sadrže moringu i karite maslac. „Ovo je novi način sjaja i super profinjen pogled na highlighter. S ovom kolekcijom možete biti suptilni koliko želite, a želio sam da vam highlighteri omoguće da primite komplimente na svoju kožu, a ne samo na šminku“, rekao je Patrick Ta.

highlighter trend
highlighter trend

Znate li tko je također izbacio liniju highlightera nove generacije? Patrickova miljenica, Kim Kardashian. Kim koja je popularizirala konturiranje lica (s bronzerom i highlighterom) za široke mase, sada se prebacila na suptilni, nježni look. Njezin brend SKKN lansirao je highlighter kojeg naziva „hibridom u obliku gela i pudera“.

Sjaj, ali onaj prirodan, nastavit će drmati beauty industrijom. Pogledajte highlightere koje smo izdvojili u nastavku, a naši su favoriti.

SAZNAJ VIŠE:
Kristina Mikulić
| 08.01.2023.